Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 627
Jeg får ikke til å installere Windows 7 x64 på min maskin. Jeg fikk til å installere x86 med minnepenn, men når jeg prøver å installere x64 med DVD så kommer jeg meg ikke videre fra "Install Now" skjermen. Jeg trykker på Install Now, så loader den og jeg kommer tilbake til den forrige skjermen igjen. Har prøvd med en og en HDD og en og en minnebrikke, men ingenting fungerer. Skjønner ikke hva problemet kan være
Sist endret av jeppfi; 8. november 2009 kl. 08:59.
Prøvd med en annen disk? Eller å faktisk installere x64 med den samme minnepennen du brukte sist?
Har ingen PC med x64 installert så får ikke til å legge innpå x64 på minnepennen. Har som sagt prøvd med flere disker.
Sist endret av jeppfi; 8. november 2009 kl. 09:12.
MÅ du ha x64 for å legge x64 inn på en minnepenn? Er vel bare å laste ned og så legge inn?
Prøv og bruke en dvd cd og bare brenn en bootable os på den og se om det funker altså brenn din W7 på den slik at den er bootable og prøv

Lykke til
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
MÅ du ha x64 for å legge x64 inn på en minnepenn? Er vel bare å laste ned og så legge inn?
Vis hele sitatet...
Fant ut at det gikk an å bruke boot mappa til 32 bit så det ordna seg. Prøver å installere med minnepenn nå.

Edit: Fungerte ikke, samme skjer.
Sist endret av jeppfi; 8. november 2009 kl. 13:54.
Om du ikke har testet dette, WintoFlash så kan det være verdt et forsøk.

atlef.
Laster ned en annen en nå. Prøver det først.
atlef: Får til å legge det innpå minnepennen.