Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 9091
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Noe man merker fort til i denne tråden er at "brunt/indica-fansen" gir Kp'er til hverandre. What's up with that? Ser dere positive aspekter også ved sativadominert-cannabis, eller ikke?
Vis hele sitatet...


Minoriteten må holde sammen vet du. Jeg elsker personlig sativa og masse postivt å morro med det, og har ikke noe hat ovenfor sativa. Men jeg foretrekker nok indica.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Liker best marihuana av kvalitet. Skal lukte og smake godt, selvsagt også ha god effekt. Mest sativa, men indica er også gøyalt. Sativa er noe som passer for dagen, være aktiv og kreativ, mens indica passer ypperlig til for eksempel å høre på musikk i sofaen om kvelden, flyte inn i musikken og sofaen osv

Liker definitivt også hasj, men da må det være av kvalitet. Grunnen til at jeg ikke vanligvis foretrekker hasj er at kvaliteten generelt er dårlig her i landet. Men på Christiania har de mye godt Kashmir er jo en klassiker der, og mange typer i 100-130 prisklassen derfra er av god kvalitet.
Sist endret av lex123; 31. august 2012 kl. 23:09.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Siden du må spørre om det du spør om blir svaret: det du får kjøpt. Pris er ikke lov til å diskutere på forumet her, men kan si så mye som at det er dyrere enn gull.

Dudeist: Vil anbefale deg å endre/slette innlegget ditt.
Vis hele sitatet...
Dyrere enn gull? Gullprisen ligger på 54USD grammet, jeg betaler mindre enn halvparten for både hasj og weed, og jeg vil tro de fleste her også gjør det
Vell, på Østlandet er i allefall brunt det letteste og skaffe, så da går det mest i brunt, men har jeg valget så blir det nok grønnt ja, er mye mindre sstress og mekke. og du kan ta den rein !
Så svaret mitt er Grønt !
Har alltid syntes at grønt er bedre enn hasj, men noen ganger jeg røyker kommer jeg i en tilstand hvor alt er litt noiete og awkward på en måte, jeg kan ikke føre en normal samtale f.eks og det blir en litt ekkel vibe fra begge oss som har røyka det, kan dette ha noe med av vi har for mye av råvarene i jay'en ? eller er jeg på vei til å få psykose og bør legge det fint på hylla hehe

Sitat av monoxide Vis innlegg
Har alltid syntes at grønt er bedre enn hasj, men noen ganger jeg røyker kommer jeg i en tilstand hvor alt er litt noiete og awkward på en måte, jeg kan ikke føre en normal samtale f.eks og det blir en litt ekkel vibe fra begge oss som har røyka det, kan dette ha noe med av vi har for mye av råvarene i jay'en ? eller er jeg på vei til å få psykose og bør legge det fint på hylla hehe
Vis hele sitatet...
Sorry off topic, men mange røkere her inne som sikkert har et svar.
Har røyka heavy i noen perioder gjennom de siste 2 årene. når går det kansje en uke mellom hver gang, men før fikk jeg alltid latterkrampa og alt var bare hysterisk morro og gøy, nå blir jeg litt fnisete i de første 30 minuttene men så stilner det og jeg klarer ikke engang å føre en samtale uten at jeg får på en måte litt angst som jeg kjenner i magen og det blir litt awkward. Kan noen med peiling si at jeg bør gi faen i å røyke noe mer? jeg er 20år.
Velger som oftest grønt når det er tilgjengelig, men til jul blir det jule bønne!
Har til gode å få tak i grønt her enda, liker det brune her men blir utrolig søvnig alt for fort. Må ha en kopp kaffe klar for å ikke duppe av.
har ikke prøvd noen av dem men det må være grønn
I prinsippet er hasj bedre enn marijuana - hasj er et foredlet produkt av marijuana.
Lager man hasj av en bestemt variant - vil alltid hasjen være mer potent enn marijuanaen den er laget av. Rusopplevelsen vil være lik.
Sitat av monoxide Vis innlegg
Har alltid syntes at grønt er bedre enn hasj, men noen ganger jeg røyker kommer jeg i en tilstand hvor alt er litt noiete og awkward på en måte, jeg kan ikke føre en normal samtale f.eks og det blir en litt ekkel vibe fra begge oss som har røyka det, kan dette ha noe med av vi har for mye av råvarene i jay'en ? eller er jeg på vei til å få psykose og bør legge det fint på hylla hehe



Sorry off topic, men mange røkere her inne som sikkert har et svar.
Har røyka heavy i noen perioder gjennom de siste 2 årene. når går det kansje en uke mellom hver gang, men før fikk jeg alltid latterkrampa og alt var bare hysterisk morro og gøy, nå blir jeg litt fnisete i de første 30 minuttene men så stilner det og jeg klarer ikke engang å føre en samtale uten at jeg får på en måte litt angst som jeg kjenner i magen og det blir litt awkward. Kan noen med peiling si at jeg bør gi faen i å røyke noe mer? jeg er 20år.
Vis hele sitatet...
Ja, du burde legge det på hylla en stund. Sosialiser, tren, slutt å fap, kos deg uten cannabis en stund, og kom tilbake med et smil rundt munnen.

Har alltid vanskelig for å føre en normal samtale de første 10-15 minuttene når jeg røyker, siden jeg fokuserer all energien i tankene mine, som gjør at jeg detter helt ut. Men når jeg først kommer i en samtale, så går det alltid bedre etter en liten stund. Nå røyker jeg en halv joint i uka, noen gang går det 2 uker mellom hver session, og det har forbedret seg en god del.
Har røyket hasj/weed i snart 6 år, med noe opphold av og til. Vært i Amsterdam og røyket det heftigste man får kjøpt der og må si at jeg synes hasj er best ! Dette er det mange grunner til.

- Føler at jeg røyker "femmeren" med weed MYE raskere enn "femmeren" med tjall. Noe som i lengden er syyykt dyrt for deg som røyker mye.
- Hasj er som regel det som er mest tilgjengelig i de fleste tilfeller her i Norge.
- Hasjen kicker mye dypere enn weeden! Blir mer stein av hasjen..
- Hasj lukter ingenting i forhold til weed ( fyring innendørs, i blokk ) - noe jeg gjør.
- Digger hele "mekke ritualet", godt å kjenne ett skikkelig hasj mekk mellom fingrene ! :P
- Lukter ikke så inni granskauen av deg om du skulle fyra deg en spliff med hasj som med weed!

men ey, weed er herlig det og, digg med en godgrønn spliff på sommernatten!
Hasj.

Har enda ikke funnet så god marihuana som hasj. Tenker da på at jeg blir mye mer fjern på en joint ned 0.5g brunt ell 0.5g grønt.

Dessuten er god hasj overlegen på smak!
I prinsippet er hasj bedre og renere enn marijuana - ihvertfall bedre enn marijuanaen/plantematerialet den er laget av.

Ingenting slår vannhasj framstilt på riktig måte (fuktig frosset plantemateriale, ulike maskestørrelser og gjerne miksemaskin) - bortsett fra Sam the Skunkmans tørrsikt.
Sist endret av sonmarak; 5. september 2012 kl. 02:40.
Dette er ofte fordi poten i norge er ikke curet og flusha osv skikkelig før den blir solgt, derfor veier det mer og det blir mindre og du føler deg lurt iforhold til hvormye du røyker.
Itillegg velger dyrkerne genetikk som produserer kvantitet, men ikke kvalitet. Dyrkerne i Norge er ofte ikke særlig lidenskaplige - noe som resulterer i dårlig kvalitet.

Aldri si ja takk til marijuana som er fuktig og lukter høy (klorofyll).
Sist endret av sonmarak; 5. september 2012 kl. 03:05.