Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 9063
Hei!

Lurte på om noen vet ca pris for Helix Piercing?
Og om noen anbefaler, steder i Oslo / stavanger hvor man kan ta det billigst mulig?
skal du ta en piercing bør du ta det hos noen som kan det og ikke etter pris. En frisør kan sikkert skyte en for deg for en billig penge.

Prøv Solid i stavanger, har aldri pierca meg der, men har kjøpt flere smykker. Virker som de veit hva de driver med.
Jo, men nå er det piercing i øre, er vel ikke like farlig som andre steder? Har tenkt å ta den selv egentlig, men vil se først hvor billig det er.
øret inneholder masse brusk. Og masse akupunktur punkter. Øret er ikke farligere å pierce enn andre steder på kroppen, men ville likevel fått en profesjonell til å gjøre det så det ser pent ut og du ikke må ta den ut etter en måned pga betennelse og andre kjipe ting.
En piercing koster 2-400 kr, ikke mye penger når det er snakk om modifisering av kroppen.
Vel, mtp. at betennelse og skader i brusk er langt verre å hanskes med enn i annet vev ville jeg være minst like påpasselig der som alle andre steder. Finn noen som virker som de kan det de driver med, og betal det det koster.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg betalte selv 500,- på Safari i Oslo for en slik piercing. Veldig flinke folk, men det er dog lenge siden jeg var der sist så det kan ha endret seg.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Jeg betalte selv 500,- på Safari i Oslo for en slik piercing. Veldig flinke folk, men det er dog lenge siden jeg var der sist så det kan ha endret seg.
Vis hele sitatet...
Skjekka i dag, kosta 400 kr der, med ring, med spike kosta det 500 som du sa.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
_IKKE_ ta hos frisør. Det gjorde jeg, og sitter nå igjen med permanente skader i brusken i øret, ser ikke pent ut.
Gå til noen som kan det.