Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1365
Hjelp!
Virker som pc'n min har hatt noen personelige problemer med amfetamin i dag.
Og hver gang jeg setter på en film, i enten VLC; WindowsMediaPlayer; RealPlayer, Youtube eller hva som helst.. Samma om det er musikk eller film så er alt speeda og går mye fortere enn det det skal uten lyd. Har sjekka det meste og kommer ikke fram til noe.
Har aldri vært borti noe sånnt før men hadde vært greit og fått litt hjelp.
Håper jeg la denne i riktig tråd? Hvis ikke den skulle ligge i "Datamaskiner" eller noe.
Håper jeg får noe hjelp.
- Chris
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Steg en.

har du prøvd å restarte maskinen?
Trådstarter
Steg 1. Check Har gjort det ja =)
Har du gitt den valium a?

Tenk deg godt om, har maskina di noen skumle kompiser på nettet, noen som muligens har en bijobb på internettet?

Restart maskina, trykk F8 for oppstart-alternativ, feilsøkingsmodus eller sikkerhetsmodus, sjekk innstillingene på volum-kontroll og slikt i administrator-kontoen din, hvis det fungerer som det skal der.

Bruker du media-player har du kanskje no innstilling med pitch eller cue eller no, sett det på normal eller fjern haken. Samme hvis du har noe innstillinger på VLC også, Realplayer og Youtube ble straks et mysterium.. Kanskje lyd- grafikk-kortet ditt kommer med no fancy appz eller du har lastet noen dårlige plug-in?

Hm, sprøtt - hva med å trykke vindusknapp + R (eller start - kjør/run, skriv cmd, trykk enter, skriv chkdsk /r /f - du får sikkert beskjed om å starte på nytt, start på nytt og se hva som skjer. Om den skulle henge seg under diskkontrollen, do not be afraid, bare restart med "restart-knappen" og trykk esc når diskkontrollen kommer igjen. Du kan da med større sikkerhet konstatere at noe galt er ikke riktig med maskina di .. gå for valium, det ville jeg gjort.
Trådstarter
Valium er tingen for hypre ting vettu haha ^^ Takk for tipset =)
Skal prøve det ut nå!
Gru deg til nedturen.
Eller prøv Speed Gear. Det øker hastigheten på pcen din!

http://www.softcows.com/speed_gear.htm
Hvis alt går for fort, og det er problemet, hvorfor i all verden øke farten på pcen enda mer?
Hvorfor vil du ha tregere PC?
Du kan jo kjøpe crap prossesor og ta vekk halve ram'en...
Sitat av Clr
Hvorfor vil du ha tregere PC?
Du kan jo kjøpe crap prossesor og ta vekk halve ram'en...
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde prøvd og lese hadde du sett at han sier følgende:
Sitat av ChrisMafak
Og hver gang jeg setter på en film, i enten VLC; WindowsMediaPlayer; RealPlayer, Youtube eller hva som helst.. Samma om det er musikk eller film så er alt speeda og går mye fortere enn det det skal uten lyd. Har sjekka det meste og kommer ikke fram til noe.
Vis hele sitatet...
Sist endret av MagicalTrevor; 21. mai 2008 kl. 13:11.
Trådstarter
Har fiksa det nå :P Hadde lagt inn feil lyddriver haha