Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1403
Hei.

Jeg syns det er litt vanskelig å finne god info rundt disse seriene , når det blir lansert nye sesonger av de

Breaking bad,, sesong 4 skal vell komme i juni/juli av det jeg har hørt?
Dexter ? sesong 6? noen som vet?
Sons of Anarchy. Sesong 4?
Walking Dead? september/oktober?
Boardwalk empire? sesong 2?

hvis noen har noe svar å gi meg rundt disse seriene her,når de kommer,så ville jeg satt stor pris på det.

Gleder meg som en unge :P
Dersom det er offisiell dato ute, så ligger det på IMDB, og evt. på wikipedia
Walking dead og Boardwalk kommer hvertfall på høsten; september-ish.
http://next-episode.net - Gir deg god informasjon Kan også anbefale Appen de har!
http://www.myepisodes.com er en veldig bra side hvir du får status på serier og du har kalender. Du kan også se hvor mye tid du har brukt på serier
Dexter kommer foresten 24 september elns.
Sist endret av Hvalrossen; 21. april 2011 kl. 09:42.
Sjekk for all del www.tv.com
er entourage lagt dødt ?
Kommer en sesong til på ett par episoder. Tror det kommer i juli en eller annen gang.
Boardwalk Empire - Ikke annonsert
Breaking Bad - 11 juli
Dexter - 25 september
Entourage - 24 juli
Sons of Anarchy - Ikke annonsert
Walking Dead - 31 oktober

Men denne siden er fantastisk for å se når hva som helst begynner.
Sist endret av waf; 21. april 2011 kl. 11:21.
Gleder meg sykt til The Walking Dead kommer ut. Synes det var litt lite med 6 episoder i første sesong, håper de dobbler det
Sons of anarchy , early september.

Følg "Kurt sutter - sons of anarchy" på facebook. Manusforfatteren , der får du endel info.
takker folkens.

Er så kjipt at alt er på vent. Gleder meg helt sykt til disse seriene.

Kjipt som noen nevner med tanke på Walking Dead,, de trodde vell ikke det skulle bli så bra/populært ? hehe