Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 663
Hei!
Etter jeg oppdaterte datamaskinen min til servicepack 3 har msn ikke funket.
Når eg prøver å logge inn kommer det:

We were unable to sign into Windows Live Messenger at this time. Pleas try again later.

Windows live messenger has made several failed attemps to sign you in. your firewall may be blocking windows live messenger from connecting to the server. Pleas review you firwall settings. See the retailer's instructions for more information.


Ja eg har prøvd å reinstallere msn, og avinstallere servicepack 3.

Eg får heller ikkje logga inn på www.hotmail.com

Noen som har ein løsning på å fikse dette?
feilkode er en fin ting. Kan være en så liten ting som at klokka går feil.
Takk!
Var faktisk bare å stille klokka:P
Var ikke mer som skulle til
Sist endret av hisaris; 3. september 2008 kl. 21:56. Grunn: skrivefeil
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei jeg lasta ned msn messenge live 9 beta idag og innstallerte det, så nå går det ikke ann å logge på og det klikker hver gang, så får jeg ikke innstallert tilbake, når jeg starter setupen så kommer det at ett programm holder på å installeres og at jeg må vente til det er ferdig, hva er grunnen`?
Sitat av Blitzz
Hei jeg lasta ned msn messenge live 9 beta idag og innstallerte det, så nå går det ikke ann å logge på og det klikker hver gang, så får jeg ikke innstallert tilbake, når jeg starter setupen så kommer det at ett programm holder på å installeres og at jeg må vente til det er ferdig, hva er grunnen`?
Vis hele sitatet...
La meg se i krystallkulen min .. hmm ...hmmmmmmmmmmm... nope, ingenting der.

Ingen av oss er tankelsesere. Avinstaller beta (regner med du vet hva en beta-versjon er for noe) og installer siste stable på nytt igjen. At en beta er ustabil / ikke funker er så naturlig som du får det.
---------------------------
Installasjonsprogram for Windows Live
---------------------------
Det oppstod et problem med denne installasjonen. Windows Live Suite ble ikke installert.



Systemfeildetaljer

Kode: 0x8000ffff

Beskrivelse: Alvorlig feil


---------------------------
OK
---------------------------



Fikk denne når jeg skulle innstallere gamle msn igjen:S