Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 844
Hei!
Jeg har problem med; ikke send feilmeldinger, hver gang eg starter ett program kommer det opp ikke send. kommer ikke på alle men på de nyeste intallerte programmene.
Noen som vet hvordan man kan fikse dette?
Sitat av hisaris
Hei!
Jeg har problem med; ikke send feilmeldinger, hver gang eg starter ett program kommer det opp ikke send. kommer ikke på alle men på de nyeste intallerte programmene.
Noen som vet hvordan man kan fikse dette?
Vis hele sitatet...
Hvilket OS bruker du? og hva mener du med "hvordan fikse dette", jeg tar en rå sjans og gjetter på at det er noe slik som dette du er ute etter, under forutsetting at det er Windows XP pro. du har. : http://www.tweakxp.com/article36943.aspx

tweakxp.com : http://www.tweakxp.com Har mange tips og triks som jeg ellers håper kan være nyttig. Du finner også tweakvista.com på den siden skulle det være seg at det er vista du har som OS.

Ber om unnskylding skulle jeg "skyte" i blinde.

Hilsen
deckOFcards
Trådstarter
31 1
bruker XP Professional
Sitat av hisaris
bruker XP Professional
Vis hele sitatet...
har noen av linkene virket? var linken(e) noe til hjelp, skulle disse ikke være det du søker etter, så får du ha meg unnskyldt. Beklager og kastet bort din tid.

hilsen
decOFcards

Sitat av deckOFcards
har noen av linkene virket? var linken(e) noe til hjelp, skulle disse ikke være det du søker etter, så får du ha meg unnskyldt. Beklager og kastet bort din tid.

hilsen
decOFcards
Vis hele sitatet...
edit: andre med bedre idê, vel vekommen, jeg melder meg ut.

hilsen
deckOFcards.
Sikkerhetsklarert
Hvilke programmer skjer dette med?

Når begynte det å skje, var det etter en oppdatering, installert ny hardware?

Hva står det om du trykker "vis detaljer for denne feilrapporten"?
Du kan gå inn på egenskaper til Min Datamaskin > Avansert > Feilraportering > slå av feilraportering..
da er du kvitt problemet, men spørsmålet da, er jo om programmet fungerer i det hele tatt..
Trådstarter
31 1
Det skjer på de nysete programmene jeg har insatllert.
Adobe Premiere, Cubase 4 og K-Lite media player.

Feilmelding som kommer: Følgene filer inkluderes i feilrapport:
DDOCUME~1\k\LOKALE~1\Temp\WERd5c3.dir00\YouCam.exe.mdmp
DDOCUME~1\k\LOKALE~1\Temp\WERd5c3.dir00\appcompat.txt
Sikkerhetsklarert
Forsøkt å reinstallere programmene?
Sitat av hisaris
Det skjer på de nysete programmene jeg har insatllert.
Adobe Premiere, Cubase 4 og K-Lite media player.

Feilmelding som kommer: Følgene filer inkluderes i feilrapport:
DDOCUME~1\k\LOKALE~1\Temp\WERd5c3.dir00\YouCam.exe.mdmp
DDOCUME~1\k\LOKALE~1\Temp\WERd5c3.dir00\appcompat.txt
Vis hele sitatet...
Ser ut som filer som ikke skal være på pcen i det hele tatt.. forsøkt og google .exe filene?
Se om de er virus eller om de er pålitelige.. YouCam.exe ser i allefall ikke pålitelig ut.
du kan og forsøke og kjøpe Cubase 4, om det allerede ikke er kjøpt versjon, send meg en PM. Har noe goodies..
Trådstarter
31 1
har prøvd å reinstallere programmene, funker ikke da heller

feilmeldinga varierer jo frå hvilket programm du bruker. vist eg bruker k-lite står det k-lite istedet for youcam på feilmeldingen.