Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 941
Prøver å laste ned og brenne ut spill til en chip'a Nintendo Wii, men trenger en del hjelp.

Har lasta ned torrenter, i forskjellige fil typer. Hvilken av de skal brennes på dvd'en ISO el WBFS?

Må jeg laste ned et spess prog for å brenne den ut og hvilken hastighet osv?

Hvilke dvd plater?

Og om det er noe jeg har glemt å spørre om så rop ut, trenger virkelig hjelp!

Thank's :-)
Bruker bare WBFS til USB jeg, med USB Loader på Wiien
sahari's Avatar
Trådstarter
13 2
ok, takk for tipset :-)
Men skulle uansett gjerne hatt en 'oppskrift' for å brenne dvd wii spill :-)
Bare bruke imgburn og brenne de helt vanlig, men da må du igjen ha USB Loader for å kjøre dvden.

Bare google etter usb loader
Skal ikke trenge USB Loader når Wiien er chippet. Men hvor ny er Wiien din? De nyeste Wiiene har DVD-drev som ikke støtter brente plater vet jeg..
Bruk Imgburn eller MagicIso til å brenne .iso-filen, brenn på vanlige DVD-r plater da de er billigest og bruk 4x hastighet for å være nokså sikker på at ingenting galt skjer under prosessen.
Noen her som kan tipse meg om nesten samme problem. Har Playstation som eg har installert 3.55 og True Blue Jailbreak v.2 og nyeste multiman, har overført spill fra min PC via ftp... men problemet er at eg får ikke spilla til å funke... Noen som kan hjelpe ??