Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2055
Nå er jeg veldig nysgjerrig på hva som finnes i, og ikke minst blandes ut i amfetaminen som man får kjøpt på gaten. Jeg har to forskjellige typer amfetamin liggende, og vil gjerne ha disse undersøkt.
En eller annen gang så kom det meg for øret at det var noen (laboratoriet) som tok imot slike stoffer for analyse, men nettopp det har gått i glemmeboka.

Så om det er noen som vet hvor jeg skal hendvende meg, uten at hele huset i ettertid blir endevendt av politiet, så ville det vært kjekt å vite!

Eller er det bare en fantasi?

Det hadde jo vært kjekt å ha kjent en kjemi-student, eller en som jobbet på et laboratoriet, men det gjør jeg altså ikke.
Eller kanskje jeg kan sende det inn noen plass???
Noen?
Sist endret av Vaar; 7. juni 2007 kl. 14:10.
Vaar's Avatar
Trådstarter
55 0
Tar den stummende stillheten, eller og uvitenheten til etterretning.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
GRIIN A!

Neida.
Jeg hørte om noe slikt i Amster, leste i en brosjyre. Da kunne du sende inn shady drugs du har kjøpt på gata og få de til å sjekke kvaliteten osv. Eneste jeg kan komme på.
Sist endret av Bothrops; 9. juni 2007 kl. 03:55.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kan fortelle deg at norske labratorium ikke vil teste det, Jeg hadde methamfetaminholdig sulfat som jeg tok med 1 g opp til legen, gikk inn å gav han posen, spurte om han kunne teste det - Det ville han ikke, og gav meg posen tilbake igjen.

Hører til historien at jeg ble tatt da jeg kom i fra England, og hadde med meg samme stoffet, og fikk det analysert av politiet, Sur måte å finne ut hvilke stoff du har, men gir et sikkert svar
Fra eldre narkisser har jeg hørt om klor metoden. Jeg har ikke satt meg noe inn i åssen det fungerer så forteller bare det han sa til meg. Ett par ml klor i et reagensglass også tar du peppern oppi. blandern seg som saft er det bra varer. Andre måter han blander seg på er ved brusing etc.
Hva om du bestiller deg ett slikt 123-hjemmekjemiker sett ellernoa?

så finner du bare ut hva amfetaminen reagerer på, hvilke farger og bla bla.
Sitat av Kaptein Snus
Hva om du bestiller deg ett slikt 123-hjemmekjemiker sett ellernoa?

så finner du bare ut hva amfetaminen reagerer på, hvilke farger og bla bla.
Vis hele sitatet...
PH-papir?