Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5357
Hei folkens, i dag satt jeg og kjedet meg og laget like så godt en snusboks med dette fine mønsteret.

Så hva synes folket?

Ja, jeg er klar over at kvaliteten ikke er den beste.
Var fin den Men illustrasjonene fortalte ikke så mye om inneholdet da kan man si
...hva skal du ha oppi den...?
hasj-snus skal liksom være opp i der.


men som sagt, bare ett design...
Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor folk gidder å poste kalkuner de har avla fram på fem minutter, bare for å slenge dem til slakting.

Typo på designet ditt btw, skal være apostrof før "S" (Engelsk).
Det der var bare teit. Cannabis eller hasj er og kommer aldri til å være oppi min dåse noen gang.
Bortkastet tid på å designe noe som aldri vil skje. Ikke minst, var det ett dårlig perspektiv.

Og, hvem faen betaler -så- mye for snusen sin? :P

Ellers, lykke til som designer!
Hehe nice den, og hvor mye koster det for en box med "hasj-snusen" din da?
Dette gjør jeg faktisk bare for å forbedre/opprettholde mine kunnskaper innen photoshop.

frevev: hvis det er en type hasj som kan snuses, så ser jeg ikke bort i fra den prisen.
Sitat av Centurius
Dette gjør jeg faktisk bare for å forbedre/opprettholde mine kunnskaper innen photoshop.
Vis hele sitatet...
Gi deg selv en bråte med bilder å behandle/legge sammen, dette ble bare rart. Du kan like godt gjøre det i paint
Viss du kjeder deg, og forbedrer/opprettholde dine kunnskaper innen photoshop, kan du heller designe en 20pkn. med prince å prøve å få den så identisk så mulig.
Jeg lo. Men så er jeg full også...
Hva regna du med og få som tilbake-melding når du la ut den der da? Her har du bare kjedet deg..
Jeg regnet med å bli flamet, og ja, og ja, jeg kjeder meg!
Jaja, var ikke så gale da..men finn deg hellr en stor utfordring å design du
Jeg synes den var jævlig sexy! Grønn fargen var pen Send en email til Swedish Match!
Hva med hvit boks og grønne hasj blader?
ehm, hva er swedish match?

Jeg brukte vel en 15 minutt på dette.. En hvit boks kunne også vært mulig. Men noe er fucked up med denne photoshopen så jeg får ikke riktig god kvalitet. Skal prøve meg på ny når jeg får min macbook med ny adobe photoshop
Sitat av Laurentius
Jeg lo. Men så er jeg full også...
Vis hele sitatet...
lattis! jeg også, men jeg er fjern da...
Hehe, nå er jeg en sånn photopshop nerd, så jeg syntes ikke dette var noe bra!
De plantene er bare brush/stock bilder, og den svarte ringen som skal være kanten på lokket er ikke akuratt jevn:P OG det hele er bare en grønn/hvit gradient:P
Men stå på=)
Sitat av Kugie
Hehe, nå er jeg en sånn photopshop nerd, så jeg syntes ikke dette var noe bra!
De plantene er bare brush/stock bilder, og den svarte ringen som skal være kanten på lokket er ikke akuratt jevn:P OG det hele er bare en grønn/hvit gradient:P
Men stå på=)
Vis hele sitatet...

Men nå brukte jeg ikke mye tid, dette var raskt arbeid.

Dette er ikke brush/stock bilder.
Jeg syntes produktet var overpriset. Blir litt i det dyreste laget for hærligheten...
Er den også overpriset om du skal pakke den med det som er tenkt?
Kunne nok jobbet litt mer her ja.
Her har du det i praksis, min snusboks er hardest:
http://myspace-953.vo.llnwd.net/01530/35/93/1530203953_l.jpg
Sist endret av PNuT; 28. januar 2007 kl. 05:29.
frevev: hvis det er en type hasj som kan snuses, så ser jeg ikke bort i fra den prisen.[/quote]

Såklart ville prisen blitt høy, men fremdeles er det rett og slett idiotisk å lansere en
"hasj" snus. Først og fremst ulovelig vare som må produseres på egen hånd om ikke på en eller annen måte i et annet land som gjør det for gryna.

Men jeg tror fremdeles det blir for dumt.
Snus med cannabis smak hadde vært himmelen for meg
Haha! Kreativt arbeid