Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2227
Fruitarian
Pistol's Avatar
Er i den uheldige situasjonen at jeg har mykoplasma og sliter veldig med å sove. Har ikke tatt nattings på nesten en uke nå og mine mange, lange våkne timer er ganske vonde pga all hosten. Prøvde å røyke for litt over en uke siden og det var uutholdelig. Det endte med oppkast og forferdelig dårlig søvn etterpå.

Har 2g med sorting og lurer på om det på noen måter går ann å bruke som stikkpiller? Jeg har vurdert brownies o.l, men jeg har dessverre nesten ingen ingredienser i hus akkurat nå og butikkene er stengt i morgen. Jeg har dog et par tomme kapsler, riktignok svelgekapsler, men likevel kapsler.

Vil dette fungere? Takk for alle svar!
Jeg ville nå heller ha svelget en kapsel og tatt hva enn den hadde å by på enn å stappe en i rumpa.
Om du har smør / matolje kan du lage cannasmør eller skakkao. Lett å lage, lett å nyte. Tar heller ikke lang tid.

Oppskrifter finner du her på forumet.
Sist endret av Dimergon; 11. mars 2012 kl. 00:49.
Smelt med smør, siden thc løses kunn i oljebaserte substanser. Putt smøret i hva enn du vil, og vaoila, shkækk om en time, som varer i 4-6
Fruitarian
Pistol's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tawon Vis innlegg
Jeg ville nå heller ha svelget en kapsel og tatt hva enn den hadde å by på enn å stappe en i rumpa.
Vis hele sitatet...
Er ikke stikkpiller mer effektivt ellernoe? Trodde ikke man kunne svelge hasjkapsler. Om det fungerer vil jeg nok vurdere å heller gjøre det.

Sitat av Dimergon Vis innlegg
Om du har smør / matolje kan du lage cannasmør eller skakkao. Lett å lage, lett å nyte. Tar heller ikke lang tid.
Oppskrifter finner du her på forumet.
Vis hele sitatet...
Har litt matolje, ikke 1 dl engang, men litt. Skal se etter oppskrift, men lykkes sjeldent med å lage noe å spiselig/drikkelig.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Om du har smør / matolje kan du lage cannasmør eller skakkao. Lett å lage, lett å nyte. Tar heller ikke lang tid.

Oppskrifter finner du her på forumet.
Vis hele sitatet...
Du kan også bruke smør for å få litt bedre gli.
Røyk det eller spis det.
jniodøklmaømdakøaødø
3 1
Du må bare blande det i fettløslige ting. Det er dritchill med cannabutters liksom
Man trenger ikke ha den i kapsel for at det skal funke, har selv svelget hasj klumper med fin funk jeg. Går jo også an å lage Te av det.

Mange andre å sikkert mer behaglige metoder og innta på enn å stikke det opp bak
Trenger ikke nødvendigvis legge flid i det for å bli skev ved å innta det oralt en gang. Smelt med smør eller et par spiseskjeer med olje. Drikk som det er, bland med whatever, klin det på en skive. Bare du får det ned, så får du funk. For at det skal bli optimalt må du kanskje bruke litt tid på å løse det opp.
Men jeg ble jævli skev av en klatt smør, 1,6g bom, ferdigkakao og en microbølgeovn. Var ikke himmelsk godt, men fikk god funk.

Ikke innta begge grammene. Thrust me. Skal holde lenge med ett gram. Variere såklart ved kvalitet. Men tror ett gram gjør susen, med mindre det er noe dårlig puck.
Begynte og grine av latter når jeg så tråden din, trådstarter. At du er villig til å stikke noe i rassen din for å bli fjern er faen meg latterlig, haha!

Men anbefaler deg å lage skakkao eller no' annet fett, er jo ikke så fett og traske rundt med piller i anus..
kan egentlig THC bli tatt opp i anus? eller må det spises/røykes?

anbefaler deg skakkao, men hvis du ikke får det til kan du jo bare svelge hasjen? burde vell funke det eller?
1: kok opp litt melk
2: rør ut bønna
3: drikk
4: god natt
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Begynte og grine av latter når jeg så tråden din, trådstarter. At du er villig til å stikke noe i rassen din for å bli fjern er faen meg latterlig, haha!

Men anbefaler deg å lage skakkao eller no' annet fett, er jo ikke så fett og traske rundt med piller i anus..
Vis hele sitatet...
Men å stappe noe i kjeften for å tette rassen går greit vel?