Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3981
Evenin' Freaks!

Har et lite spørsmål til dere.

Artister som Mac Miller og Snoop Dogg synger jo ofte om hvor mye hasj de røyker. Greit nok, men hvorfor tar ikke politiet tak i saken når de ærlig innrømmer hva de holder på med?

Ja, de er kjendiser, men de skal jo straffes for lovbrudd de også.

Takker for svar og syn på saken!
Du spør godt min venn, hvor mange millioner mennesker røyker cannabis bare i USA?
Tror nok Politiet egentlig satser på andre droger som meth, hero, cola og ikke minst bakmennene.
Artister blir jo også tatt fra tid til annen, fordi de har vært uforsiktige på byen, eller røyka jointen på feil sted. Men de har penger til å betale seg ut, så som straff har det jo ingen verdens funksjon.
De gjør det. Snoop Dogg vet de jo har weed med seg, så de raider trucken hans med en gang han kommer over grensa..
Det jeg lurer på er hvem som fikser weed til feks Snoop og Wiz da de var i oslo? De kan jo ikke ha med over grensen? Det de isåfall får, det antar jeg er det beste man kan få tak i i byen?

Tenker det må være chill å dyrke og levere weed til disse artistene..
Sitat av Bluescreen Vis innlegg
Evenin' Freaks!

Har et lite spørsmål til dere.

Artister som Mac Miller og Snoop Dogg synger jo ofte om hvor mye hasj de røyker. Greit nok, men hvorfor tar ikke politiet tak i saken når de ærlig innrømmer hva de holder på med?

Ja, de er kjendiser, men de skal jo straffes for lovbrudd de også.

Takker for svar og syn på saken!
Vis hele sitatet...
De synger om weed. Ikke hasj(som regel)
http://marijuana-seeds-cannabis.com/images/hash.jpg
"Kunstneriske skildringer som ikke skal forbindes med noe eller noen i det ekte liv rundt meg og min person. Fiksjonelle verk skapt av fantasi og inspirert av den faktiske bruken som foregår, for å skape debatt rundt temaet, da dette er et sårt tema i dagens samfunnspolitikk, og det finnes folk som finner glede i å skape debatt rundt slikt for debattens skyld, ikke for å komme til en løsning.

http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/378/images.jpeg
Sist endret av PairADice; 13. februar 2012 kl. 21:05.
Most dope
Bluescreen's Avatar
Trådstarter
Sitat av TobNor Vis innlegg
De synger om weed. Ikke hasj(som regel)
http://marijuana-seeds-cannabis.com/images/hash.jpg
Vis hele sitatet...
Tror de fleste skjønte hva jeg mente uansett, jeg.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Det jeg lurer på er hvem som fikser weed til feks Snoop og Wiz da de var i oslo? De kan jo ikke ha med over grensen? Det de isåfall får, det antar jeg er det beste man kan få tak i i byen?

Tenker det må være chill å dyrke og levere weed til disse artistene..
Vis hele sitatet...
De som booker han, fikser også kontakter med weed til han
Solgte vel om lag 100-200gr den kvelden
Det finnes jo flere videoer hvor mac miller og snoop dogg røyker gress, men politiet i usa har vel faktisk bedre å finne på.

En kompis jeg kjenner i USA sier jo at det er utrolig liberalt i der nede, han bor dog i california men uansett. Det begynner å bli integrert i ungdomskulturen i hvert fall.

Håper bare mac miller, snoop og wiz ikke blir stoppet i Norge til hovefestivalen! Er jo drømmen.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Det finnes jo flere videoer hvor mac miller og snoop dogg røyker gress, men politiet i usa har vel faktisk bedre å finne på.
Vis hele sitatet...
Snoop har sitt eget TV-program (eller internet) som er basert på at de sitter og røyker.. og flamer folk.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Det jeg lurer på er hvem som fikser weed til feks Snoop og Wiz da de var i oslo? De kan jo ikke ha med over grensen? Det de isåfall får, det antar jeg er det beste man kan få tak i i byen?

Tenker det må være chill å dyrke og levere weed til disse artistene..
Vis hele sitatet...
Arrangører av konserter og festivaler har ofte faste dealere til å fikse det dopet som artister skulle trenge. En av mine tidligere dealere var fast levrandør av speed, knips og weed på Ekstremsportveko på Voss til artister en periode. Han (fortalte vertfall at han) røyka bønne med Immortal Technique. (Les. fortalte)
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Håper bare mac miller, snoop og wiz ikke blir stoppet i Norge til hovefestivalen! Er jo drømmen.
Vis hele sitatet...
Javisst, de er jo så flinke artister, så de MÅ jo få bryte loven.
hasj ser ut som sjokolade.
Møtte en av de artistansvarlige på Mono for en tid siden.. Morsom dame; Mye historier fra gamledager da Hells Angels drev mye av buesnissen.
Jeg spurte henne også om dette, hvordan artistene skaffet dopet sitt.
Var visst ikke noe stress.
Spurte om det var mulig å selv gå gjennom samme aperatet. Det er fint mulig om man kjenner disse folka.

(Litt O.T. Jeg spurte selvfølgelig om nummeret hennes, og om hun kunne skaffe meg. Alt i orden. Men jeg fikk ganske samtidig ett treff fra annet hold, så det var ikke noe større behov. Har ingenting personlig i mot henne. Men er bare noe litt skummelt med alkoholiserte damer i 50-årene med HA-røtter.)
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Han er nok blitt tatt flere ganger. Det er nok ikke det største problemet for en som er så søkkrik.
viss jeg går til politi og sier jeg røyka weed her i fjor, så kan de ikke arrestere meg. Det er ingen beviser i saken, noe som er det samme med artistene. + at de bare betaler kausjon likevell og er ute på gata neste dag og får bare masse street credd i steden fordi de har vært i buret.
Det handler vel ikke om arrestering, men ransaking og sånt. Kan jo stille spørsmål ved at politiet ikke ransaker leiligheten til snoop, og sjekker telefonen hans.. for han kjenner nok en del dealere høyt oppe i systemet. En negativ side ved det er at folk ikke ville kunne gå ut offentlig om rusproblemer og sånt.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Håper bare mac miller, snoop og wiz ikke blir stoppet i Norge til hovefestivalen! Er jo drømmen.
Vis hele sitatet...
Woah, woah, woah.

Kommer Snoop til Hove ?!
tror faktisk snoop har medical marijuana kort eller hadde før ihvertfall, men det gjelder jo ikke utenfor amerika eller i en god dose stater i amerika for den saks skyld.
Vel, det finnes jo nok av videoer som viser Paris Hilton røyke weed i nederland som en 80 år gammel kjerring med rullator og kols. Hun har også vist "magic mushrooms" som hun kjøpte i en eller annen smartshop. Ifølge alle disse videoene er hotellarvingen svært glad i rus. Vi ser jo at det fort får konsekvenser selv for kjendiser, dog. Både Paris og Lohan har blitt buret inne ved anledninger. Så er det jo dette med Miley Cyrus, da. Weed, salvia og gud vet. Forskjellen er jo at disse kommer seg like fort opp på beina igjen fordi de har ressurser til det.
Sitat av susiserken Vis innlegg
tror faktisk snoop har medical marijuana kort eller hadde før ihvertfall, men det gjelder jo ikke utenfor amerika eller i en god dose stater i amerika for den saks skyld.
Vis hele sitatet...
Medesinsk marijuana fra statene er faktisk den eneste lovlige måten å ha det i Norge. Vi snakket om det i en tråd før jul, så står det i loven.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Medesinsk marijuana fra statene er faktisk den eneste lovlige måten å ha det i Norge. Vi snakket om det i en tråd før jul, så står det i loven.
Vis hele sitatet...
er litt mer innviklet enn å bare ha weed og resept i kofferten på vei til norge, mye arbeid