Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2113
Får ikke på min HTC incredible S. Når jeg starter den kommer først HTC logoen opp men så kommer det opp en liten tlf og en rød trekant med et utropstegn inni. Noen som vet hva dette skyldes, og om jeg kan få på tlf på en eller annen måte?

Takker for svar!
Du bør prøve en hard Reset av telefonen aller først. Vet ikke helt hvordan man gjør det på din telefon, men er lett å Google seg frem til.
-press Volume up ("+") and the power-button.
-select "Reboot system now"

Var det jeg fant etter et google søk
Utropstegnet betyr vel enten at det ikke sitter simkort i telefonen eller at pin-koden ikke er tastet inn, hvis jeg husker riktig.
Sitat av Mith Vis innlegg
Utropstegnet betyr vel enten at det ikke sitter simkort i telefonen eller at pin-koden ikke er tastet inn, hvis jeg husker riktig.
Vis hele sitatet...
Nei, da får man enkelt og greit beskjed om det, og man kan bruke telefonen likevel uten simkort.

Det virker som det er problemer med systemet på denne telefonen. Muligens etter en oppdatering, eller feil på rooting.