Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: syns du homofili er "unormalt"?
ja 26 46,43%
nei 14 25,00%
bryr meg ikke 16 28,57%
Stemmegivere: 56. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  42 3136
hvis Gud ikke ville at det skulle være homofili, hvorfor er guttens g-punkt i rumpa da?
Hvorfor det er slik aner ikke jeg, men det jeg vet er at Gud skapte Adam og Eva, ikke Adam og Even!
Homofili synes jeg er greit. Dermed blir det mindre konkurranse om damene
Har ingenting imot homofile mennesker, det fins værre folk enn de homofile. Synes heller man skal se på det som en normal ting i dagens samfunn, men grensen går ved å la de homofile få adoptere barn.

Uansett, så er jo de fleste religioner i mot homofili, men hvis Gud da eksisterer, hvorfor skapte han da homofilie mennesker, hvis det er en så stor synd? Tenk litt på det, dere som tror på Gud.

Og at guttenes g-punkt er i rompa er jo litt upraktisk for oss heterofile, for meg er det en plass som ingen får røre. Men det kan jo være på grunn av g-punktet at det er så godt å drite...
Jeg tror ikke på "Gud" [Jahve].
Xtrax: Dama mi har fikk lov til og se om hun klarte og finne det en gang..

necro: hvorfor følte du plutselig sånn trang til og nevne guds navn (Jahve)?

Scha
Tuva: Har du oppdaget øyvind med golfkøllene igjen nå eller?
Opprinnelig postet av Xtrax
Homofili synes jeg er greit. Dermed blir det mindre konkurranse om damene
Vis hele sitatet...

hehe....Har du ikke tenkt på at det går ann at kvinner oxo kan være homofil??..(lesbisk)..
Scha: For å understreke at det er den jødiske/kristne guden jeg ikke tror på
necro: tror du på alle andre guder da?

Scha
ikkenoe stygt om homofile her altså, glem ikke Ian McKellan. Gandalf the Gay liksom. forøvrig bryr det meg ikke om folk er homofile. jeg ønsker meg en homofil venn. atså kompis. jeg gir manjakken oddsa 60-40 i homofil favør. tenker jeg satser på han.
Sist endret av Kamuflash; 5. september 2002 kl. 12:00.
Jeg synes ikke homofili er normalt, men jeg har ingenting imot dem.
Skulle godt kunne ha en homofil venn/vennine.
altså normalen i naruren er jo selvfølgelig hetrofili, er lixom på den måten ting går rundt men blir i samma mappa som vegetarianere, de velger å gå enn litt annen vei, men klarer seg HELT fint!

no stress
Jeg ønsker meg mange bi-file og sex-gale venniner..

Scha
hvis folk vil være homofile, så la de nå forfaen være homofile. hvem har sagt at alt skal være så jævla NORMALT alltid. ffs. det er nok av unger i overflod uansett, så om et mindretall (hvertfall er det det nå) som vil være homofile, så be mye f's guest.
Tror i utgangspunktet at det ikke er noen som VIL være homofile, men de finner ut at de er det, og velger å leve som den de er. Er tross alt bedre det enn at de lever i skjul, gifter seg og får barn. Slik at de lever et liv som ikke passer dem, og rett og slett lurer omgivelsene. For de kan jo ikke elske sin kone?
I naturen er ikke akkuratt homofili normalt nei, men kjenner selv en gammel kamerat som har flytta til Oslo og er homo. Bryr meg midt i ****
Jeg har ikke noe som helst imot homofile, så lenge de ikke prøver seg på meg
men jeg mener fortsatt ikke at det er direkte "normalt"...
Tviler på at noen VIL være homofil?

Fleste parten av de homofile er jo livredd for å komme ut av skapet i flere år.. kanskje ikke så rart.. jeg husker selv på ungdomskolen da vi trodde folk var homo.. de ble liksom ikke pop. av det...

Jeg personlig har ingenting imot homofile.. så lenge det ikke plager meg.. Jeg må innrømme at jeg ville ha synest det var rart..og ja negativt hvis en på rommet mitt hadde kommet ut av skapet.. jeg ville følt ett viss ubehag. Men å omgå homofile gjør meg ingenting.. De homofile jeg kjenner er MYE snillere enn hva andre mennesker jeg kjenner er..

Det jeg ikke liker med homofile er at de skal være så forbanna femi.. Snakke rart, oppføre seg rart.. det liker jeg ikke.. Hvorfor kan dem ikke bare oppføre seg normalt?
Føler at homofile har en viss trang til å skille seg ut.. De vil bli behandlet med respekt, hvorfor skal homser oppføre seg som jenter da? og hvorfor skal lesber oppføre seg som gutter?

Det er jo ikke alle som gjør det.. men dem som gjør det synest burde søke hjelp..
Det finnes jo unntak..
Det er et kjent faktum at noen føler at de har fått en feilplassering av kjønn.. som en gutt i jentekropp og jente i guttekropp..
Jeg forstår at de vil skille seg ut.. Jeg vet jo ikke selv åssen det føles.. men jeg kan tenke meg det er helt JÆVLIG å føle seg som jente og se ut som en gutt..
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg har ingen ting imot homofile, så lenge jeg slipper å vite om detaljer fra deres sex-liv... Kjenner en som er homofil, og han er helt grei å være sammen med, og oppfører seg akkurat som alle andre folk.
Jeg har vanskeligheter med å se på homofili som normalt, men jeg har ingenting imot homofile. Jeg tror ikke homofili er medfødt, men at det derimot er en reaksjon på manglende farsfigur og mannlig forbilde under oppveksten.

Kamuflash: Hvis det er episoden i dusjen du henveder til, så var det et uhell.
Better than thou.
Det tror jeg ikke har noe med det, jeg har vokst opp med bare far og jeg er bi..
Dælan...

Jaja, Carl.

Noen flere?
Sist endret av plumRad; 6. september 2002 kl. 15:30.
Better than thou.
Jo plumRad, helt enig. Hvis jeg bare visste hva faen du prata om.
Opprinnelig postet av Painkiller
hvis Gud ikke ville at det skulle være homofili, hvorfor er guttens g-punkt i rumpa da?
Vis hele sitatet...
Denne posten må jeg si at jeg ikke fatter hvorfor er sletta.
Hvis jeg fikk vite at min venn var homofil ville ikke jeg slutta og være venn med den personen. Homofile er ikke være en andre mennesker.


En ting til

Jeg tror ikke på Gud eller noen annen relgion


Og hva er normalt alså helt normalt

Svar ingenting er helt normalt

▼ ... noen uker senere ... ▼
Enig med "Warion"... hva faen er normalt, og hvem gidder eller klarer for den saks skyld å finne ut av om det er normalt eller ikke?

en ting til jeg reagerer på er alle som sier "homoa e heilt greit for mæ så lenge dæmm ikke tar på mæ" en homofil fyr med brukbart hue ville ikke sjekka opp en som er hetro. hva oppnår han med det?
Homofili mener jeg bør deffineres med en sykdom.

En del av meningen med livet, er at man skal formere seg..at "rasen" din skal komme videre.. (Darwin; survival of the fittest). Det sier jo seg selv at to homofile får ikke dette til...ergo er homofili en sykdom!
Better than thou.
Kan ikke annet enn å le av svarene til noen her. Slik som Capish sitt f.eks.
Ingenting med mennesker er normalt inkludert seksuelle legninger. Så hvem bestemmer hva som er normalt?
Så hvem bestemmer hva som er normalt?
Vis hele sitatet...
Majoriteten.
gud puttet g-punktet i rompa for å plage oss gutter.
Gabbler .... den setteningen der virket ... litt ... hehe tvilsom ... *hoste* føler du deg plaget ?
Ingen bestemmer om de skal bli det eller ikke. Verden går rundt, mye rart som skjer. Stiller meg nøytral i denne saken her.
homofili er bra. jeg skulle ønske det var flere kjønn, slik at vi hadde mer å velge mellom. det hadde virkelig vært kult.
Hvis jeg hadde funne ut at en venn var homofil hadde jeg blitt sjokka, hvorfor? Jo, fordi det er unormalt. Har jeg noe mot homofile? nei. Moren min er lesbisk og det aksepterer jeg. De homofile jeg kjenner er også mye snillere en de fleste hetero folka jeg kjenner. Hvis de skal være femi så er også det HELT greit, folk må jo få lov til og være den de er. Kjenner også hetero folk som er femi.

G-punktet i rumpa? usj da.
Hva slags diskusjon er dette da ? Alle er jo helt enige. Homofile er greie dyr osv.
fy faen homofile kan vel ikke noe for det vell!!

de lier nokk som det er om ikke dere her på forumet skal disse dem og nå

bare de holder seg unna så hold kjeft
Opprinnelig postet av kermit-
Ingenting med mennesker er normalt inkludert seksuelle legninger. Så hvem bestemmer hva som er normalt?
Vis hele sitatet...
Normalt.. tja.. tingen er bare det at hvis en gutt puler en annen gutt i rompa så kan det umulig bli barn av det.. ergo vil ikke dette fungere for menneskerasen i lengden.. eod
Uhm... What about gaygirls? Kromosomfeil? Bifile jenter? Sick you say?
Opprinnelig postet av hysing
fy faen homofile kan vel ikke noe for det vell!!

de lier nokk som det er om ikke dere her på forumet skal disse dem og nå

bare de holder seg unna så hold kjeft
Vis hele sitatet...

Ehh.. Man Blir ikke født homofil!
Better than thou.
Vi kan krangle frem og tilbake om dette her i tusen poster på rad, men poenget er at ingen vet særlig mye om hva som er forskjellig fra homofile til hetrofile. Generalisering er også bare dumt, eneste er at homo gutter liker å dytte den up the ass, og hetro gutter liker å dyte den opp, vel, andre siden. Når vi prater om den sexuelle siden av det.
Opprinnelig postet av Psyc0re
Gabbler .... den setteningen der virket ... litt ... hehe tvilsom ... *hoste* føler du deg plaget ?
Vis hele sitatet...
hehe, nei jeg har ikke problemer, og jeg er ikke homofil hvis det er det du tror. jeg sier ofte tvilsomme ting, men bare på tull.

skulle egetlig svart på dette tidligere, men jobbet med harddisken.
hensikten til DNA er å reprodusere seg selv, og hvis noen er praktiserende homofile, vil de ikke kunne klare å gjøre det.

homofile kan ikke formere seg, og derfor er DNA'et deres defekt eller bare helt rammeskeivt.. om det er blitt normalisert i dagens samfunn vil jeg ikke gå nærmere inn på..