Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1145
Jeg har tatt et portrettfotografi, samme modell som i autumn bildet.. flott hun altså

Det jeg har gjort i PS er en softing av hud...ekstremt mye sier noen, men det er bevisst. Har også brukt litt tid på svart hvitt konverteringen, hvor dette ble resultatet. Temaet var på en måte høst, derfor genseren....

Resultatet ble slik:
http://bildr.no/thumb/268805.jpeg
Jeg syns nok også softingen ble litt vel ekstrem, men jeg synes ellers det er et fint bilde
Jeg har forresten ikke peiling
Sist endret av Faggot; 11. oktober 2008 kl. 02:14.
Syns softinga ble for voldsom. Mister det personlige preget på ansiktet. Til glossy magasin er det sikkert topp. Ellers syns jeg komposisjonen var flott.
Pent lik/dukke, veldig stygg signatur. Men svart/hvitt-konverteringen ser bra ut
Ojoj, takker for raske tilbakemeldinger.

Ja, softingen er ekstrem, men det er jo også slik vi ser alskens magasiner overalt?
Det finnes en type sminke som er silikonbasert tror jeg, som gjør huden perfekt før shoots...slik vi finner i mange magasine...som gjør at man ikke trenger så mye softing etterpå.

Det er softet hardt og mye med vilje. Utsnittet er kanskje veldig trangt, men følte at det ble en veldig fin nærkontakt...riktignok jeg da, men er så åpen som en bok for mer meninger.

Alex

Sitat av egeulf
Pent lik/dukke, veldig stygg signatur. Men svart/hvitt-konverteringen ser bra ut
Vis hele sitatet...
Yes, hun var faktisk død da jeg tok bildet...

Signaturen er stygg, men brukes bare på steder bildet blir "sett". Privat eksisterer den ikke...

Takker for kommentar
Sitat av tafsern
Ja, softingen er ekstrem, men det er jo også slik vi ser alskens magasiner overalt?
Vis hele sitatet...
.
Ja, den er det. Og ja, man ser det i magasiner overalt, og nei, det ser ikke særlig bra ut.
Du sier at softingen er bevisst, greit nok det, det skjer jo ikke av seg selv. Men hvorfor gjorde du det? Jeg tror ikke at det tilfører bildet mer høst.

Og når det gjelder signaturen; er du en felemaker fra nasjonalromantikken? Vær litt mer diskret, de som måtte like det du gjør, får tak i deg selv om du bruker 12pt sans-serif.

Pen jente.
Sitat av PNuT
.
Ja, den er det. Og ja, man ser det i magasiner overalt, og nei, det ser ikke særlig bra ut.
Du sier at softingen er bevisst, greit nok det, det skjer jo ikke av seg selv. Men hvorfor gjorde du det? Jeg tror ikke at det tilfører bildet mer høst.

Og når det gjelder signaturen; er du en felemaker fra nasjonalromantikken? Vær litt mer diskret, de som måtte like det du gjør, får tak i deg selv om du bruker 12pt sans-serif.

Pen jente.
Vis hele sitatet...
Hehe... Nei, jeg vet jo at den ikke skjer av seg selv, det vet du vel? :P Meningen med softingen var ikke å gi det mer høst, nei....det trenger jeg vel ikke forklare? hehe..

Hele, felemaker, den var fin...signaturen er der fordi jeg valgte å sette den der. Den har ingenting med bildet å gjøre, men takk for "konstruktiv" kritikk på signaturen iallefall..

Absolutt en veldig pen jente, som bare er seg selv foran kamera, og trenger så og si ingen instruksjoner, det bare skjer :P
Softingen var for ekstrem og signaturen var ikke så veldig bra. Den passet ikke helt på det bildet, men ellers så var bildet veldig bra.
Digg dame, bra skarphet osv. Stygg positur.
Sitat av tafsern
Ja, softingen er ekstrem, men det er jo også slik vi ser alskens magasiner overalt?
Det finnes en type sminke som er silikonbasert tror jeg, som gjør huden perfekt før shoots...slik vi finner i mange magasine...som gjør at man ikke trenger så mye softing etterpå.
Vis hele sitatet...
At alle gjør det betyr verken at du bør gjøre det eller at det faktisk er pent. Det er menneskelig å ha litt hudporer, man ser død ut uten. Konturene i ansiktet blir også vasket ut; en ensfarget flate der kinnene egentlig skulle ha vært er ikke så veldig spennende.
Sitat av egeulf
At alle gjør det betyr verken at du bør gjøre det eller at det faktisk er pent. Det er menneskelig å ha litt hudporer, man ser død ut uten. Konturene i ansiktet blir også vasket ut; en ensfarget flate der kinnene egentlig skulle ha vært er ikke så veldig spennende.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med deg Det er lite spennende, men jeg testa det... Takker for ærlig tilbakemelding
Er ikke enig i at høsten er sort/hvit.
Sitat av Mushy
Er ikke enig i at høsten er sort/hvit.
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller.... men bildet er opprinnelig lagt ut på en fotoside, hvor bildene varierer med årstidene, og det var rett og slett bekledningen som ble sett på som høst i forhold til hva hun hadde på seg på siste bilde..og det har jeg ikke postet her.