Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 719
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Jeg har akkurat startet å leke meg litt med FL studio, og det største problemet som jeg ser er at jeg ikke er serlig god med noter.

Jeg finner da folk som dette:

http://www.youtube.com/watch?v=RwVVN...eature=related

Og tenker bare hvordan er det mulig, han setter jo noter uten og høre sammenhengen.

Så det jeg lurer på er om noen kan forklare en god måte og få inn noter på?

Har du noen generelt gode guides på FL, så er det bare og dele disse også
Beste er vell lære seg å spille piano.
Men for å være ærlig så er det ikke nødvendig å kunne noter når man holder på med FL Studio. Mange kjente artister der ute som selv ikke kan noter men for det klarer å lage syke sanger.
han hadde melodien inne fra før, og han kopierte fra en annen pattern, så dette har han nok brukt en god del tid på å gjøre, noe som forøverlig ikke er vanskelig når man har en melodi og kopiere
Bare eksperimenter litt rundt og spam tastaturet i en liten halvtime så får du fort en bedre forståelse for det, eller så kan du bare lære deg piano