Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 21055
Heisann!

Etter å ha fått meg ny maskin, og litt mer tid til overs hadde det vært morsomt å tatt opp minecraft spilingen, men har dessverre ingen eller noen steder å spille med.

Noen som kan anbefale noen servere, evt noen som vil spille sammen ?
kan sende deg en PM imorgen, har ikke tid idag så kan jeg prøve å få med noen kompiser så kan vi sikkert spille litt sammen for min del så liker jeg survival men er ikke helt oppi det med potions og den slags, jeg liker å bygge legit. det gir meg en mer stolthet over bygget, hehe. men har en kompis som er helt hekta på minecraft, kan nesten for det meste alt i spillet
Sweet, bare ta kontakt. Har fri nå til helga så har en del tid da også
Er skamsugen på å game survival med noen freaks i helgen! Hva med i morgen kveld?
jeg er med i helgen, blir muligens litt bf4 i helga men skal se hva jeg får tid til.
Jeg blir med om dere har plass til en til! Spiller for det meste FTB, men spiller mye Minecraft også.
Bare sleng opp skypen i en pm så kan jeg legge dere til i en gruppe
Har dere hørt 7daystodie?

Er mer eller mindre en FPS-versjon av MC.

http://7daystodie.com/


Her spiller Yogscast 7d2d

http://www.youtube.com/playlist?list...3tfkSuNufIKHH0



Sorry for å bare buse ut med det her i din tråd, TS.
Sitat av Chaviz Vis innlegg
Har dere hørt 7daystodie?

Er mer eller mindre en FPS-versjon av MC.

http://7daystodie.com/


Her spiller Yogscast 7d2d

http://www.youtube.com/playlist?list...3tfkSuNufIKHH0



Sorry for å bare buse ut med det her i din tråd, TS.
Vis hele sitatet...
Så faktisk ikke morsomt ut i det hele tatt :/
Jeg er lett med på survival minecraft i helgen har dog ikke spillt så mye multiplayer før da.
Blir gjerne med på litt survival i kveld
Kan godt spille litt survival jeg også, blitt en stund siden sist. Kommer dog ikke på før litt på kvelden type 00:00 da jeg skal ut å drikke
Send skype på pm så legger jeg dere til.
Men folkens, har dere en server liggende?
Jeg har nada
Det er ikke så fryktelig vanskelig å sette opp egen server, bare til skjekke opp noen tutorials på youtube eller lignende. Skulle gjort det selv men jeg sitter på ræva internet akkurat nå så er redd det kommer til å lagge litt :/
SAmme med meg
Vil gjerne ta opp minecraft igjen
Kan sikkert ordne en server om det trengs
Sitat av Settoz Vis innlegg
Vil gjerne ta opp minecraft igjen
Kan sikkert ordne en server om det trengs
Vis hele sitatet...
Do it Vært morsomt å samlet en gjeng som kunne hatt en server sammen. Spytter gjerne inn litt penger(Mulig jeg kan skaffe grisebillig fra speedgaming). Har jobbet, og vært våken i snart 24 timer i dag, så tenker jeg legger meg nå snart(blir sikkert ikke før 24 hvis jeg ikke sovner før) Men bare send meg skype så lager jeg en stor gruppen for oss.

EDIT: Ikke all verden av priser her heller da: http://www.fragnet.net/index.php
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Do it Vært morsomt å samlet en gjeng som kunne hatt en server sammen. Spytter gjerne inn litt penger(Mulig jeg kan skaffe grisebillig fra speedgaming). Har jobbet, og vært våken i snart 24 timer i dag, så tenker jeg legger meg nå snart(blir sikkert ikke før 24 hvis jeg ikke sovner før) Men bare send meg skype så lager jeg en stor gruppen for oss.

EDIT: Ikke all verden av priser her heller da: http://www.fragnet.net/index.php
Vis hele sitatet...
Jeg og noen andre har en ganske så bra server som skal opp snart. Planen er en helnorsk server med flere verdener og gamemodes.
Jeg kan sikkeret kjøpe en server imorgen for noen måneder hvis det er noen som kunne tenke seg å bli med å sette den opp imorgen ?
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Jeg kan sikkeret kjøpe en server imorgen for noen måneder hvis det er noen som kunne tenke seg å bli med å sette den opp imorgen ?
Vis hele sitatet...
La oss si at vi enten mekker til en server eller finner en passende en, og begynner gamingen i morgen 21.00?


Edit; noen som har ventrilo eller teamspeak?
Sist endret av fisk23; 22. november 2013 kl. 22:18.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
La oss si at vi enten mekker til en server eller finner en passende en, og begynner gamingen i morgen 21.00?


Edit; noen som har ventrilo eller teamspeak?
Vis hele sitatet...
Dere kan alltids bruke min teamspeak, dere blir automatisk koblet til om dere trykker på linken i min signatur.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Få inn noen fete mods, shopsystem etc. så er jeg med.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Dere kan alltids bruke min teamspeak, dere blir automatisk koblet til om dere trykker på linken i min signatur.
Vis hele sitatet...
Hva med at du som Freaks mc-konge joiner i morgen kveld også?
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Hva med at du som Freaks mc-konge joiner i morgen kveld også?
Vis hele sitatet...
Heheheh, jo vi får se, kanskje jeg kommer innom om jeg ser det er noe aktivitet på TS, men tro det eller ei, har ikke spilt MC siden 2012
Trenger egnetlig bare server så er vi allerede en fin flokk
Skulle gjerne hengt meg på
Men er desverre på sjø'n. Så har så vidt nettlinje som jeg kan sørfe på :P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vi starta opp Thorcraft.no serveren igjen i går etter noe nedetid, vi kjører FTB Unleashed (MC 1.5.2) i survival mode.HER laster du ned launcheren (Du må velge FTB Unleashed i listen til venstre i launcheren).

Webkart er oppe på http://map.thorcraft.no
Sist endret av Dodecha; 23. november 2013 kl. 14:21.
Jeg har mac
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Storebrand: Null problem, her har du JAR-filen, høyreklikk og kjør i java: LAST NED.
Jeg og noen venner (danske) har en dedikert server gående for øyeblikket.

Den er basert på versjon 1.6.4 og har en god del av moddene som du finner i FTB sine pakker.
For å unngå at vi går tom for ting å gjøre derimot, har vi nerfet en del av energisystemene og lagt inn gregtech.
Totalt sett er vi vel ca 7-8 stk som spiller på serveren. Alt i alt en liten europeisk gjeng.
Om det høres artig ut er det bare til å sende en PM.
Men folkens , blir det Thorcraft i kveld eller hva skjer? Hadde vært utrolig kult å hatt en Legit by med full av freaks har fått med en kompis nå og han er gira på å spille med dere jeg kommer til å være på den TS'en klokka 9 ikveld så får vi se.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
glemte å nevne at vi har Teamspeak 3 server kjørende på thorcraft.no og ja.

Jeg kommer innom en tur i 9 tiden etter jobb.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
glemte å nevne at vi har Teamspeak 3 server kjørende på thorcraft.no og ja.

Jeg kommer innom en tur i 9 tiden etter jobb.
Vis hele sitatet...
ehm du, jeg var en trofast thorcraft spiller før, men så kom en drittsekk av venn av meg som gjorde sånn at jeg ble banna, er bans borte igjen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av aarlien Vis innlegg
ehm du, jeg var en trofast thorcraft spiller før, men så kom en drittsekk av venn av meg som gjorde sånn at jeg ble banna, er bans borte igjen?
Vis hele sitatet...
Vi har rensket banlistene våre, alle får en ny sjangse.
Sist endret av Dodecha; 23. november 2013 kl. 17:02.
Kan ta en tur innom Thorcraft. Er gammel Thorcraft bruker jeg også( Var med å bygde det største byggverket på hele serveren) men vet ikke helt om jeg er så interessert i FTB

EDIT: Får bare bad login. Logger inn på FTB, men ikke thorcraft
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
man logger ikke inn i FTB, det starter opp uten noen brukerautentisering mot minecraft serverene.
Det er først når du kobler deg til en server at brukernavnet og passordet sjekkes, så det må desverre være feil info du har tastet inn eller at noen har klart å skifte passordet ditt.
Not a real gamer
retovio's Avatar
får bare bad logig jeg også :/ har sjekket at det er rett passord
Sist endret av retovio; 23. november 2013 kl. 21:17.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Faktisk... sjekket selv nå og får bad login jeg og, ser ut som om loginserverene til minecraft sliter, det er ikke noe jeg kan gjøre med det annet enn å be dere vente og prøve igjen til minecraft.net folka får ting opp å kjøre igjen.
Not a real gamer
retovio's Avatar
vil da si at man kan komme seg inn på serveren igjen
Kom inn nå! Men FTB er ikke helt min greia. Ønsker heller at vi skaffer oss/setter opp en survival sammen.
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Do it Vært morsomt å samlet en gjeng som kunne hatt en server sammen. Spytter gjerne inn litt penger(Mulig jeg kan skaffe grisebillig fra speedgaming). Har jobbet, og vært våken i snart 24 timer i dag, så tenker jeg legger meg nå snart(blir sikkert ikke før 24 hvis jeg ikke sovner før) Men bare send meg skype så lager jeg en stor gruppen for oss.

EDIT: Ikke all verden av priser her heller da: http://www.fragnet.net/index.php
Vis hele sitatet...
Lei heller VPS enn hosting, billigere og du har full kontroll

Jeg kan sette opp en server, om nok folk ønsker (?). Har allerede en VPS med 8gb om det blir lite, kan jeg ev. oppgradere.

Ta kontakt på PM, om du vil være med da Så kan vi utforme det igjennom Freaks, og hvordan mest mulig ønsker det.

Sitat av uaexed Vis innlegg
Få inn noen fete mods, shopsystem etc. så er jeg med.
Vis hele sitatet...
Basic er vel; Shop system, WE, WG,Permissions, The Survival Games, Multiworld og kanskje noe mer?


Er en mulighet å ha flere servere også, så connecter man innad serveren

+ kanskje lage noen plugins selv
▼ ... noen uker senere ... ▼
JEG. KJEDER. MEG.
Noen som er sugne på å game?
Sitat av fisk23 Vis innlegg
JEG. KJEDER. MEG.
Noen som er sugne på å game?
Vis hele sitatet...
ye e med, hvor skype id?
Jeg er med jeg også om du skal spille
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tar opp denne igjen jeg!

Har fått mer og mer sansen for FTB. Og lurer på om noen er med på å spille et par kvelder i uka. Voksen kar på 22, hyggelig og grei
Fattig 15åring leita etter folk å spele med ettersom eg har tatt opp igjen spelinga, med eit hamachi nettverk om noken gidder Uansett alder so hadde det vært kjekt å hatt noen å spele med.
Blir ikke aktuelt før til helgen for min del, men lørdagskvelden er et godt yndet tidspunkt for avslapping og sen mining. Skulle det være aktuelt for noen - hit me up @ PM.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har en ftb server oppe enda som vil spille litt? eller om noen er med på og sette opp en ny server?