Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2023
Hei,

Hvis jeg skal være i besittelse av et kredittkort, hva gjør jeg med det? Hvis noe skal handles over internett så må man ha sikker handling via nettbanken deres. Hvilke andre muligheter kan det være?
Paypal? (titegn)
Den er nok sperret by now.
Du vil forhåpentligvis tjene mer på og levere det om du er så helidg og få evt finnerlønn
Tror ikke det er alle som krever sikker betaling. Prøv flere nettbutikker.
Sitat av TempoGigante Vis innlegg
Hei,

Hvis jeg skal være i besittelse av et kredittkort, hva gjør jeg med det? Hvis noe skal handles over internett så må man ha sikker handling via nettbanken deres. Hvilke andre muligheter kan det være?
Vis hele sitatet...
Mulighet til 60 dagers opphold på statens regning, skal jeg love deg!
Levere kortet tilbake
Mener det fortsatt er endel betalingstilbydere som ikke støtter sikker betaling, sjekk litt rundt på litt rare ikke-standard sjapper.

Ikke vær dum, ikke etterlat spor. Hvis du bestiller noe, send det "Poste restante" til et postkontor under falsk navn, så du iallefall ikke skaper noe papirspor, og finn deg et åpent trådløsnettverk å bruke når du bestiller. De aller, aller fleste som blir tatt for kredittkortsvindel blir tatt etterpå, etter at de har etterlatt seg tåpelige spor.

(og helst ikke misbruk kredittkortene til normale, ærlige mennesker som har jobbet for pengene. Det suger å miste penger, det suger å få urettmessige betalingskrav mot seg og det suger å kaste bort haugevis av tid på dritt)
Send den inn via post. Det var det firma som tar imot disse. Banken elns og du får 150 kroner i finnerlønn
Kjøp en haug med spill på steam, legg til 100 folk, kjøp valve pakker til alle sammen, inkl deg selv,
Så får du spill til 700kr,- og eieren taper masse penger.

Er du heldig får du spille, er du uheldig må du selge pc-en og jobbe litt til vintern.
Sist endret av Rallo Tubbs; 30. august 2009 kl. 20:38.
jeg fant et gavekort med 500 på engang ble brukt på www.steez.no med engang :P
Det er jo utrolig smart. Sende noe ''stjelt'' til sin egen adresse.
ja, ikke sant - og enda lurere er å kjøpe det med et kort som er sperret for hundre år siden allerede
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Kjøp valuta i form av gold til feks WoW eller lignede som du selger videre. De kinesiske folkene bryr seg ikke om kortet er stjålet, så lenge de får pengene.
Taxi og en fuktig tur på byn. Det gjorde ihvertfall han som stjal kortet mitt for ca ett år siden. Han ble dog tatt for tyveriet og da...
Det som er greit, er jo at han som har mistet/blitt frastjålet kortet, ikke eier pengene på kredittkortet.
Så moralsk sett er ikke dette det verste, hadde derimot vert et vanlig Visa debitkort hadde jeg stilt meg annerledes.

Men nå er det vel svært få plasser på nettet du får handle uten å måtte gjennom en VisaVerified eller BankID -kontroll?
Sist endret av ZyPreXa; 30. august 2009 kl. 23:02.
Kan'ke fordra WoW, så pengene blir brukt ett annet sted. Kortet er btw ikke sperret, hvorfor sperre det hvis han ikke vet at info'en er stjelt..
Wow er nok et av de lureste stedene du kan bruke dem da :P eneste spora du legger igjen da er den infon du har lagt inn på konton... :P

kjenner du noen som spiller wow så kan de sikkert gjøre det for deg. :P for noen "gullmynter"
Sist endret av Pess; 30. august 2009 kl. 23:54.