Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 6093
Heisann.
Satt å lette etter favorittgodteriet mitt, og kom over denne siden: http://www.bagsofsweets.net/ noen som har handlet herfra?
Hadde noen horrible priser, men må man ha digg så må man!

Siden så forresten ut til å være laget av en 10åring, men jeg vil ha jellybeans og glaciers.....
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Erik Ribsskog er definitivt til å stole på. Har bestilt fra den siden et par ganger. Men skal du ha Jellybeans, vil jeg anbefale ebay. Jeg kan også anbefale looneystuff.com for Amerikansk godteri. Har brukt Looneystuff mange ganger, men de er kanskje litt dyrere i forhold til det du finner på ebay.
Googlet det navnet og herreminskaper......
Google er min venn....

Etter å ha lest litt av "bloggen"/epostarkivet hans er jeg litt i tvil her, er dette
Seriøst ment? Eller er mannen et oppmerksomhetssykt troll?!

Denne "butikken" kan da umulig være seriøst ment?
Ribsskog selger faktisk reelt godteri.

Det at han er fullstendig klin hakkende gal er en annen sak, men godteri, det selger'n.
Det er TIMESVIS med latter i bloggen hans. Og litt tårer.
Gal? JA!
Ler jeg av bloggen? JA
Kommer jeg til å kjøpe godteri av han? Definitivt!!!
Bare for å få bilde av at han går i posten og poster pakka..... Tenk om det er en djeveldyrker som tar imot pakka

Han er ikke redd for å utlevere familie, tidligere kolegaer, venner, kjente, deres sexpartnere, hundene deres sexpartnere og sine tidligere katter i allefall
www.posegodt.net samme side som bagsofsweet bare norsk...altså samme butikk. Vet ikke hvorfor det er billigere da.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Ribsskog selger faktisk reelt godteri.

Det at han er fullstendig klin hakkende gal er en annen sak, men godteri, det selger'n.
Det er TIMESVIS med latter i bloggen hans. Og litt tårer.
Vis hele sitatet...
Hehe, nå må du passe deg så han ikke anmelder deg. Skjedde i en tidligere tråd her på forumet. Noen skrev at mannen var gal, han svarte med en anmeldelse til politiet, uten særlig positivt resultat for Ribbskog.

Men, bestill snop, man får det levert. Han handler selv snopet på butikken, så dere kan eventuelt sende han en mail så handler han sikkert noe dere vil ha fra England som ikke ligger ute på nettbutikken.
Ringedingding..... Ringeklokka virker, men det er ingen som åpner døra!!
Jeg heter forøvrig Thor Pedo hvis du skulle ønske å anmelde meg du kjære baronesse Ribsskog....
Ribber'n har skrudd opp prisen noe voldsomt. En pose lakris kostet sist gang jeg var innom nettbutikken 35 kr. Nå skal han ha bortimot 90. Det finnes garantert billigere snop orker dere lete litt.
Sitat av Grådigpeisen Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kan anbefale denne.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Kan anbefale denne.
Vis hele sitatet...
Frakten er dessverre ikke det beste jeg har opplevd da :P
Sitat av Grådigpeisen Vis innlegg
Frakten er dessverre ikke det beste jeg har opplevd da :P
Vis hele sitatet...
Ting bestillt per kilo er aldri særlig billig.
Han legger faktisk ut absolutt ALT
Som skjer i livet sitt på "bloggen" denne ribbefett eller hva han het....
Og det å skille mellom butikk og privat klarer han jo ikke... Så shopper hos en av de dere har anbefalt jeg takk takk
http://johncons-mirror.blogspot.no/2...norwegian.html

om ikke det blei digg på meg, så blei det i allefall underholdning på høyt nivå!!
Så rart... Da jeg så trådtittelen tenkte jeg på baron Ribsskog med en gang.
Nå skal jeg oppdatere meg på hva som har skjedd siden sist.
Er det mulig å ha 50-70 innlegg om dagen, og fortsatt ha tid til å drite lurer jeg på!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kan du ikke kjøpe lakris privat fra lakrisgutta lenger?