Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1240
Dette er et skudd i blinde, men jeg tar sjansen og spør likevel.

Finnes det er program eller en lettvint måte å laste ned alt av innhold/undersider med bilder og tekst som ligger under et domene?

Det jeg vil er altså å laste ned alt av innhold fra alle undersider fra for eksempel domenet "www.vg.no". Er selvsagt klar over at det vil bli en betydelig mengde gigabyte hvis man skal ha med alle bilder osv. i akkurat dette eksempelet, men you catch my drift.

Det viktigste er å få lastet ned teksten under domenet, og at det på en eller annen måte er mulig å finne fram igjen på sidene lokalt etterpå. Finnes det en måte å gjøre slikt på uten å måtte lagre hver enkelt side én for én?
Vet ikke om det er det du leter etter, men sjekk ut Teleport Pro.
web snake, google "offline explorer"
finnes mange flere.
Kan ikke den plutselig laste ned millionvis av sider som er linket til hverandre? Feks at det er en link til youtube på VG så laster den ned alt fra youtube, ogsåvidere?
Lenge siden jeg brukte denne typen programmer, men finner en drøss av dem.

Noen som skal være bra:
HTTrack
NeoDownloader (bilder)
WebZip

Mange instillinger på de fleste slike programmer. Slik at den ikke laster ned masse sider utenom de som er relevant for deg.
Sist endret av Sparkey; 16. desember 2008 kl. 16:03.
WGET med Cygwin.

wget -R www.vg.no
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar, folkens! Har kun såvidt fått sett på det som er anbefalt her, men det ser så langt veldig interessant ut!
Finnes det noen som bare får ned video da? F.eks en side med musikkvideoer med mange undersider.