Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1370
Hei. Har et lite spørsmål ang Xanor. Fikk nettopp noe av en kompis, som vistnok skulle være Xanor, de var trillrunde, å blågrå, ikke noe merke på noen av sidene.

Er det noen som kan bekrefte om dette faktisk er det, da tenker jeg en svakere utgave. Har kun spist 1 og 2 mg, men de veit jeg fint hvordan ser ut.

Spiser de ikke før jeg vet om det faktisk er noe å spise.

Har også søkt på google, men der fant jeg bare et litt merkelig svar, å ingen bilder.
Ser ikke sånn ut, helt rund. Søkte på 0,25 mg nå, å fikk opp et bilde på google

http://www.google.no/imgres?q=0,25+m...:429,r:13,s:18


Om noen i det hele tatt får sett bildet, så er den helt lik den runde der, med helt lik farge å form, bare at den på bilde har liten skrift som jeg ikke ser helt, denne er det ingen ting på.
Se lenger ned på siden. Tyder på at xanor kun kommer i følgende størrelser som samsvarer med samtlige bilder som jeg viste til.
Pakninger og priser: Xanor: Tabletter: 0,5 mg: 100 stk. (blister) kr 117,60. 1 mg: 100 stk. (blister) kr 166,50. 2 mg: 20 stk. (glassbeholder) kr 102,10. 100 stk. (glassbeholder) kr 349,30. Xanor Depot: Depottabletter: 0,5 mg: 100 stk. (blister) kr 146,90. 3 mg: 100 stk. (blister) kr 502,80.
Vis hele sitatet...
I hvert fall i norge.
Sist endret av swey; 1. oktober 2011 kl. 05:01.
Ja ok, Men skreiv det som er hvertfall noe som kom opp når jeg søkte Xanax. Ser helt likt ut, bare skeptisk til at det ikke står noe på pilla.