Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Skal du på tg09?
Ja!! 152 30,40%
Nei... 154 30,80%
Skulle gjerne.. 147 29,40%
Hva er Tg? (lol) 47 9,40%
Stemmegivere: 500. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  96 10016
Part time ninja
locked65's Avatar
Hei hei

jeg tenkte jeg skulle lage denne pollen bare for og se hvor mange av folkene på Nff som skal på Tg09

Jeg skal dit selv..
Er ikke det litt tidlig å si nå? Er jo ikke lenge siden det var tg08. . .
Tror neppe folk har bestemt seg for å gå enda, jeg har ihvertfall ikke det.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Jeg håper det, men er ikke sikker enda. Isåfall vil jeg gå for crew.
Part time ninja
locked65's Avatar
Trådstarter
Jeg vet det er lenge til men bare for og se :P kansje noen andre som meg her overivrig etter tg! heh
Er det engang sikkert at det blir TG09?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Never have, never will.
Jeg drar gjerne om noen kan skaffe meg skyss fra Kristiansand til Hamar.
Sitat av Joshiwo
Jeg drar gjerne om noen kan skaffe meg skyss fra Kristiansand til Hamar.
Vis hele sitatet...
Jeg kan!
www.nsb.no
hvor blir det av "kanskje"?
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Jepp. Syntes at TG07 og TG08 var gøy, så skal nok dra på TG09. Får bare håpe at det blir noe av!
Har vært på tg 03,04,05,06 og 07. Desverre ikke i år 2008 fordi jeg fikk meg dame :P men neste år så skal hun få være med xD blir fun, as always! :]
Vært på TG siden 99. Trenden stoppa i 07. Lyst til å dra tilbake men økonomien står i veien.
Sitat av Apu
Er det engang sikkert at det blir TG09?
Vis hele sitatet...
Ja, det er sikkert. Husker ikke hvor jeg har hørt/lest det, men jeg er ganske sikker på at det blir

Skal foresten jeg også. Var der for første gang i år, og dermed var påsken 08 verdt å få med seg
Sist endret av Eplekjekk; 20. oktober 2008 kl. 13:57.
Fun fact: Til tross for store kjønnsforskjeller, ble det ifjor byttet dobbelt så mange såpedispensere på jentedoen som på guttedoen. Det er litt ekkelt gutter
Vurderer å dra, men vet ikke enda.
Har vært der to ganger før, så det hadde jo vært morsomt å dratt dit igjen!

Butcher'n: Æsj.
Sitat av Apu
Er det engang sikkert at det blir TG09?
Vis hele sitatet...
Ja, det blir TG09.
Ontopic: Får vel nesten ta meg turen til Norges svetteste arangement en gang til
Jepp, skal dit med noen kamerater =D
Jeg drar nok oppover med mindre militæret stopper meg, det blir da mitt 5 TG på rad!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
01, 02, 03, 05, 06, 07, 08 og om ikke veldig mye går galt, også 09, ja
Men etter det må nok folk overtale meg litt mer for at jeg skal dukke opp
Har veldig lyst til å dra men mangler skyss fra mo...
Får se, mulig jeg kan ta toget...
Jeg skal også dra. Sammen med meeger og mumfy på forumet. Blir koselig. Kommer til å poste hvor jeg sitter seinere i tråden, når jeg får vite det, og da krever jeg at de som leser det skal komme en tur innom og hilse.
Jeg drar forhåpentligvis også på TG i 2009. Tar med meg et års forbruk av Spenol.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tror jeg slenger meg på neste gang og, om jeg får skyss med Helk, og at vi IKKE bruker den drittbila til faren.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Blir nok TG på meg og, med mindre jeg blir et par år til i militæret.
Sitat av Butcher'n
Fun fact: Til tross for store kjønnsforskjeller, ble det ifjor byttet dobbelt så mange såpedispensere på jentedoen som på guttedoen. Det er litt ekkelt gutter
Vis hele sitatet...
Jeg synest ikke det er ekkelt at vi benytter jentedassen.
Skal vurdere å slenge meg med hvis jeg får unlimited access til helk og dodecha sine ekstremt fine trønderrumper
Sitat av Forconin
Skal vurdere å slenge meg med hvis jeg får unlimited access til helk og dodecha sine ekstremt fine trønderrumper
Vis hele sitatet...
you and me both.
Så lenge man får kjørt til høyre ved glasshuset kommer man til en koselig plass med seng til låns, da er tege verdt å være på
Part time ninja
locked65's Avatar
Trådstarter
Sitat av Joshiwo
Jeg drar gjerne om noen kan skaffe meg skyss fra Kristiansand til Hamar.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ta toget fra kristiansand :P
Er da aldeles ikke for tidlig å bestemme seg for å dra på TG.. Billettsalget starter mest sannsynlig 1. Desember i år igjen, og da gjelder det å være frempå..

Bor utrolig langt unna, men jeg skal nok greie å få lirka meg ned
Part time ninja
locked65's Avatar
Trådstarter
Sitat av simdal
Er da aldeles ikke for tidlig å bestemme seg for å dra på TG.. Billettsalget starter mest sannsynlig 1. Desember i år igjen, og da gjelder det å være frempå..

Bor utrolig langt unna, men jeg skal nok greie å få lirka meg ned
Vis hele sitatet...

Andøya?? der er Min mamma ifra :P det er et sykke ja ..
visst jeg finner noen og sitte med / ha med meg
Jeg drar nok nedover med 4-5 kompiser ;D
Blir mit første tg!
Crew i år også, gitt.
Part time ninja
locked65's Avatar
Trådstarter
Er vel ikke noen fra Sørlandet som skal kjøre opp? :P
Jeg kommer nok til å reise bortover med noen kompiser går jeg ut i fra.

EDIT: For sein:
Sitat av OoM
Jeg drar nok nedover med 4-5 kompiser ;D
Blir mit første tg!
Vis hele sitatet...
Sist endret av Mcmak; 22. oktober 2008 kl. 15:02.
Ser ikke bort fra at det blir TG09, men det kommer helt an på om vi har tilgjengelig skyss.
Jeg satser på å dra oppover selv. Hadde ønske om en hattrick i år, men var på vakt i militæret. Så skal jeg ha en hattrick må jeg være der hver gang fram til 2011. :P
Var der 07 og 08 . Skal definitivt TG i 2009 og. Men er det sikkert at det blir ?

OT: Kan de narko-hundene som virrer rundt i hallen lukte det av klærne/håret ditt hvis du har røyka grønt på veien ned? ... og kansje litt bak røykegjerdet etter 3. dagen?
Sist endret av plohg; 22. oktober 2008 kl. 16:08.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg var der også i 07 og 08! Og skal selvfølgelig på TG09!
Tar med hylle og høytalere som i 2008 i år også.
Skal sitte med vennegjeng på rundt 7-9stk.
Sitat av ulldott
Ka du meine, vi elsker lyd
Vis hele sitatet...
Godt
Fikk noen sure Call of Duty spillere opp i trynet i fjord
"Æ HAR VONDT I HAUET"
Har ikke vært på TG før, men veit ikke om jeg gidder. Orker ikke tanken på fem dager med trance/techno på full guffe.
Sist endret av Pinneknurk; 22. oktober 2008 kl. 17:23.
Sitat av bakkus
01, 02, 03, 05, 06, 07, 08 og om ikke veldig mye går galt, også 09, ja
Men etter det må nok folk overtale meg litt mer for at jeg skal dukke opp
Vis hele sitatet...
Faen Bakkus, nå kommer du til å lede i antall Gatherings.

Jeg gidder ikke, lei alt maset og stikker på fjellet for å gjøre noe så urnorsk som å gå på ski, spise appelsiner og drikke karsk
Sjansen er særdeles liten for at jeg ikke kommer, satser på å være crew i år også.
jepp skal dit for første gang kunne ikke dra i fjor for faren til mamma døde -_- (Blei lei meg, ikke for han døde men ikke komm på tg hadde biletter og alt) Sniff..
Sitat av moridin
Faen Bakkus, nå kommer du til å lede i antall Gatherings.

Jeg gidder ikke, lei alt maset og stikker på fjellet for å gjøre noe så urnorsk som å gå på ski, spise appelsiner og drikke karsk
Vis hele sitatet...
Urnorskt med en liten bit trønder i seg, I LIKE IT. Ser ut som Berre-navnet har satt sine preg Stolt!
Finnes det noe mer urnorskt enn trøndere?
Hvordan da mener du? Fordi vi fremdeles kjører hest og slede, brenner vår egen sprit og hører på DDE musikk?
Sist endret av Berre; 22. oktober 2008 kl. 23:09.
Sitat av Butcher'n
Fun fact: Til tross for store kjønnsforskjeller, ble det ifjor byttet dobbelt så mange såpedispensere på jentedoen som på guttedoen. Det er litt ekkelt gutter
Vis hele sitatet...
Kan hende dette kommer som et stort sjokk, men de fleste gutter vasker seg ikke med såpe etter å ha stått og pisset
Part time ninja
locked65's Avatar
Trådstarter
For noe jævla gris!