Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 508
Hr nå jobbet en del med å komme meg gjennom skolenett-blokkeringa, og har ihverfall kommet meg gjennom første steg...

Jeg kjører en lokal proxy som fixer ntlm auth., så ved å skrive den inn i opera proxy innst. kan jeg nå internett med noe annet en ff og ie.

Så skrur jeg på opera turbo, dat har jeg en proxy chain, og kan gå på blokkerte sider. Problemet er at opera turbo ikke vil ta imot POST, d.v.s. at jeg kommer meg inn på feks facebook, men når jeg prøver å logge inn går opera utenom opera turbo serverne, og rett på skolenettet, noe som resulterer ie en koselig BLOCK-DEST (Har en mistanke om at skolen min bruker ironport.)

Jeg skal komme til saken her:
Er det noen måte jeg kan lage en local proxy på skolepcen som bruker 2 proxyer (en proxy chain) som parent proxy slik at jeg både kommer meg på nett (vi gjennom skolens proxy og autentisere oss for å få nett) og komme inn på blokkerte sider?

Tor/VPN er desverre utelukket