Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 988
Hei,
Ser etter litt greier som terp pearls, carb cap osv. Synes alle norske headshops har litt av det man trenger, men få små carbs og annet tilbehør som feks terp perler. De koster sinnsykt mye. Skal ha flere hundre kroner for noen perler, men i danmark og sverige snakker vi 30-40 kroner.

Noen som har tips til en svensk eller dansk headshop som har en del wax/olje utstyr tilgjengelig til greie priser, og sender til Norge?

Har søkt og leta en del, men litt usikker. Har dere noen tips til headshops jeg bør importere fra? Vurderer bare å kjøpe noe drit fra etsy også.
Aliexpress har masse brukerutstyr fra samme fabrikker som headshops bestiller fra, bare mye bedre pris!
skrpappa's Avatar
Trådstarter
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Aliexpress har masse brukerutstyr fra samme fabrikker som headshops bestiller fra, bare mye bedre pris!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tror jaggu meg det er det beste alternativet. Ser både ebay, etsy og spesielt aliexpress har alt jeg trenger.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Ja, jeg tror jaggu meg det er det beste alternativet. Ser både ebay, etsy og spesielt aliexpress har alt jeg trenger.
Vis hele sitatet...
Blir helt dårlig av prisene her! Ser du på glassbonger på shady og sånt så har de i mange tilfeller lagt på en 0 kontra land hvor det er lov
Så alt sånt kjøper jeg fra Kina!
Sist endret av CannaLars; 30. juli 2023 kl. 16:28.
Bare bruk litt tid på ali. Noen butikker har bedre stash enn andre. Har kjøpt auto spinner banger og en rbr 3.0 bong der selv
skrpappa's Avatar
Trådstarter
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Blir helt dårlig av prisene her! Ser du på glassbonger på shady og sånt så har de i mange tilfeller lagt på en 0 kontra land hvor det er lov
Så alt sånt kjøper jeg fra Kina!
Vis hele sitatet...
Haha, jeg føler meg ranet når jeg ser de prisene. What the fuck. Visste det var ille, men i helvete. Nå fikk jeg det travelt med å mase på shady om å få ræva i gir til å levere alt tilleggsutstyr de svært ofte glemmer å legge ved ordren min.

Sitat av Jerna Vis innlegg
Bare bruk litt tid på ali. Noen butikker har bedre stash enn andre. Har kjøpt auto spinner banger og en rbr 3.0 bong der selv
Vis hele sitatet...
Om du husker, har du noen anbefalinger til butikk?
Sist endret av skrpappa; 31. juli 2023 kl. 02:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja skal sjekke opp det og komme tilbake med noen anbefalinger
Er rart å si det, men ikke støtt de norske headshoppene, de opererer med alt for grov profittmaksimering, er ikke nok å doble innkjøpspris, her snakker vi kanskje 10x profit, kanskje enda mer på enkelte varer.

De har belaget seg på kunder med dårlig tid, eller dårlig impulskontroll, typ de som bruker opp trygda si første dag. De selger akkurat samme varene man finner i Kina som regel, så nei, kjøp fra utlandet, da har du godt utvalg og prisene er som natt og dag.

Eneste jeg ville kjøpt andre steder er kanskje rullepapir. Viser seg at disse kinesiske knock-off produktene ofte inneholder nivåer som er langt over det tillatte for skadelige tungmetaller og lignende, men en glassbong eller andre saker? Ingen tvil.
B2c shop har bra rykte innpå der. Flere bra glass shops også.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Er rart å si det, men ikke støtt de norske headshoppene, de opererer med alt for grov profittmaksimering, er ikke nok å doble innkjøpspris, her snakker vi kanskje 10x profit, kanskje enda mer på enkelte varer.

De har belaget seg på kunder med dårlig tid, eller dårlig impulskontroll, typ de som bruker opp trygda si første dag. De selger akkurat samme varene man finner i Kina som regel, så nei, kjøp fra utlandet, da har du godt utvalg og prisene er som natt og dag.

Eneste jeg ville kjøpt andre steder er kanskje rullepapir. Viser seg at disse kinesiske knock-off produktene ofte inneholder nivåer som er langt over det tillatte for skadelige tungmetaller og lignende, men en glassbong eller andre saker? Ingen tvil.
Vis hele sitatet...
Faen for en amatør jeg føler meg. CBD konsentrater feks, ser jeg er lik pris som leverandør har, men så tjener jo leverandøren sikkert ganske godt på å selge svindyre ekstrakter, "waxer" fra litt terpener og fullspektrum cbd. ALT annet er jo helt ufattelig overprisa. Jeg visste det var overprisa, men ikke så ille som en vare på 300kr som du får til 10kr på ali.

Nei, fuck it. Aliexpress kan dra til helvete, dette har jeg ikke tålmodighet til. Må søke på så sinnsykt mye rart for å finne noe brukbart.
Jeg går for DHgate tror jeg. Litt lettere for en simpel kar som meg
Sist endret av skrpappa; 1. august 2023 kl. 06:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du har aliexpress, alibaba, dhgate og temu bl.a. temu er litt trasi å bruke men det er gode priser der.

Det er flere gode selgere også er det endel dårlige.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Du har aliexpress, alibaba, dhgate og temu bl.a. temu er litt trasi å bruke men det er gode priser der.

Det er flere gode selgere også er det endel dårlige.
Vis hele sitatet...
Ble en billig rbr som skulle være grei i følge reddit. Fungerte bra uten å drikke halvparten av vannet, og et par ulike bangers. Så er det bare å få betalt da, noe buggy prosess.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Ble en billig rbr som skulle være grei i følge reddit. Fungerte bra uten å drikke halvparten av vannet, og et par ulike bangers. Så er det bare å få betalt da, noe buggy prosess.
Vis hele sitatet...
Rbr ja, de er morsomme. Har en rbr 3.0 jeg ikke bruker noe særlig selv men morsomme greier ja

Er litt variasjon på hvor god funksjon ulike glassting har.

Forresten så er diverse lister på reddit f.eks. over beste bonger og slikt håpløst utdatert og ikke diktert av community men av enkeltpersoner.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Rbr ja, de er morsomme. Har en rbr 3.0 jeg ikke bruker noe særlig selv men morsomme greier ja

Er litt variasjon på hvor god funksjon ulike glassting har.

Forresten så er diverse lister på reddit f.eks. over beste bonger og slikt håpløst utdatert og ikke diktert av community men av enkeltpersoner.
Vis hele sitatet...
Reddit stoler jeg null på, men jeg så video av flere som faktisk testet den ut.. Først da stoler jeg sånn halvveis på det. Koster jo ingenting, så forventer ikke at den holder seg hel under frakta engang. Som du sier; morsom greie.
Det å få se en funksjonsvideo av slikt er gull.

Det er merkbart tynt glass på mange av disse produktene men det er bruk og kast da.

Når de evt knuser så kjøper du en ny.


Alternativet er american made glass og da hopper prisen opp noen tusenlapper.

Entusiastene jeg har snakket med som velger sistnevnte er folk som er lei av dårlig kvalitet fra ali og sånt..

Men for vanlige entusiaster tror jeg Kina glass valgt ut riktig går langt.

Ehle er en tysk produsent som går an å sjekke ut
Sist endret av Jerna; 1. august 2023 kl. 09:28.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Det å få se en funksjonsvideo av slikt er gull.

Det er merkbart tynt glass på mange av disse produktene men det er bruk og kast da.

Når de evt knuser så kjøper du en ny.


Alternativet er american made glass og da hopper prisen opp noen tusenlapper.

Entusiastene jeg har snakket med som velger sistnevnte er folk som er lei av dårlig kvalitet fra ali og sånt..

Men for vanlige entusiaster tror jeg Kina glass valgt ut riktig går langt.

Ehle er en tysk produsent som går an å sjekke ut
Vis hele sitatet...
Ja, jeg kan sikkert investert i noe glass av kvalitet, men jeg har en liten trofast en som gjør jobben. Alt annet blir kun for morro skyld. Finner jeg en jeg liker kan jeg kjøpe den i bulk og det koster nesten mindre enn en flott bong fra shady, og der har jeg kjøpt mye bonger som så å si nesten knuser av seg selv. Snakker du litt hardt til noen av bongene kjøpt fra shady/kina så knuser de.

Uansett er dabrig fryktelig upraktisk, mye hassle, men noe eget og tilfredstillende. Får se hvor lang tid det tar før jeg blir lei, så får jeg vurdere noe skikkelig glass den tid. Takk for mye bra tips, setter jeg pris på!