Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1793
Hei!
En kompis hevder at han har smakt på en drikkevare fra polet, som skal være mellom 35-40% eller noe sånt.
Den skal hete Out of control og smake dritgodt, altså at man drikker dette rent.
Han sier også at dette er 7 DL.

Han sier at det er en mørk og rund flaske.
Jeg aner ikke hvilken drikkevare dette er, og har søkt ihjel søkefeltet på vinmonopolet.no, men finner ikke akkurat denne drikkevaren.

Noen som vet hvilken drikkevare dette kan være? Link?
Eller svare på:

- Hva smaker det som?
- Hva er prisen?
- Er denne drikkevaren verdt det?
- Skal jeg heller kjøpe Jägermeister?

Og et siste spørsmål:
Dersom jeg skulle være usikker på smaken på en drikkevare på polet, det være vin, likør eller brennevin, er det mulig med en smaksprøve i selve butikken? Mener at min far nevnte dette, men jeg mener at dette er for alkoholfrie drikker. Høres jo litt dumt ut..

"Kan jeg få smake på biffen før jeg kjøper den?"...
Du får ikke smaksprøve på polet.
Aldri hørt om. Men du kunne spurt i butikken, eller kontaktet de på annet vis. Det er nok flere problemer med det å gi alkoholholdige smaksprøver. Vil tro det er helt ulovlig med tanke på reklamasjons lover osv.
Sist endret av ZionRoad; 4. mars 2014 kl. 00:28.
Trådstarter
Kanskje den heter blackout eller noe?
Hvilken smak er dritgått? Må jo ramse opp all shottesprit på den vage beskrivelsen der.
Helt vanlig, ren vodka?
Trådstarter
Nei, det vet jeg ikke noe om. Han bare anbefaler meg å kjøpe den og sier at den smaker godt.
Men ifølge nettsidene ser det ut som det bare er vanlig vodka.

Blir nok jägermeister for min del, så får han kjøpe Black, så kan jeg smake på det, og evt. kjøpe senere.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den er faktisk ikke ille å rikke ren, gjorde det på nyttårsaften, ble mongo full men det gikk. Men om du vil ha en god sprit ville jeg gått for en av de dyrere sortene, f.eks. grey goose. Black smaker antibac i forhold til den.
Ja, black er helt ren vodka, laget av korn om jeg husker riktig
Sist endret av steez_; 4. mars 2014 kl. 18:15.