Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 559
Hei,

Har en brent CD-R plate med noe musikk på. Denne fungerer helt fint på både annlegg og min andre PC, men på denne PC-en, så får jeg feilmelding om noe greier ang. Diskstasjon E:/. Kommer altså ikke inn på CD-en i det heletatt. Prøver jeg med en ANEN CD-R cd så fungerer det..

Noen som vet hva dette kan komme av?
Og evt. løsning på problemet.
Kan du ta screenshot med feilmeldingen og vise oss? Noe som sier litt mer enn "noe greier ang. Diskstasjon E:/
Det kan være cd-romen som ikke klarer å lese av brente cd/dvd lenger. Det har skjedd med to av kompisene mine at cd-romen plutselig ikke klarer å lese av brente cd'er.

Det du kan gjøre er å legge musikken over på den andre pc'en så legge det på delte dokumenter så kan du hente det over fra den andre pc'en. Hvis de er på samme nett selvfølgelig.

Edit:skrivefeil
Sist endret av zipp; 28. juli 2007 kl. 16:28.
olepehol's Avatar
Trådstarter
Andre brent CD-er fungerer det med. Selv samme type, CD-R. Det som er så rart.
Hadde vært greit med et screenshot av feilmeldingen ja.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hvilken spiller du har er jo også interessant.

F.eks gamle (merk GAMLE) spillere støttet bare 60min plater mens nyere spillere støtter 70min plater.