Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 785
Hei,

Jeg jobber med en nettside for en danseskole.

Dette scriptet skal fungere som følgende:

- Ved påmelding, må selvfølgelig alle inputs valideres, i tillegg skal all info om medlemmene legges i en database og i tillegg komme på e-post til instruktøren.
- Det skal være mulig for hun jeg lager siden for å logge inn å sende ut "gruppe e-post" til alle sine medlemmer.
- Medlemmslisten (intern liste for danseskolen) bør HELST kunne sorteres litt etter gruppe, alder o.l. slik at instruktøren deretter kan kunne krysse av enten i grupper, eller i enkeltindivider hvem hun vil sende ut e-post til
(Det er denne e-postfunksjonen som er hovedprinsippet).
- Ved registrering bør det komme en link i instruktørens e-post om hun vil "godkjenne" registreringen eller ikke. Dersom hun ikke godtar, skal den ikke lagres i databasen.

Tror ikke dette skal være all verdens omfattende greier egentlig.
Jeg vil gjerne ha bud på hva folk ønsker å ta for dette.

Jeg har registreringsskjema og nettside klart, så dette bør skje innen et par uker hvertfall.

På horhånd takk!send PM eller post bud her om du er interessert
- Instruktøren må selvfølgelig også ha mulighet til å slette medlemmer.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Tja, omlag 3000,- kan eg vel tenke meg? Btw, du har skrudd av mottak av PM.
Nå skulle PM fungere, håper jeg?
3000,- blir nok desverre for dyrt. Jeg har allerede en som gjør jobben for 1000, men ønsker å se andre tilbud først.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av olepehol
Nå skulle PM fungere, håper jeg?
3000,- blir nok desverre for dyrt. Jeg har allerede en som gjør jobben for 1000, men ønsker å se andre tilbud først.
Vis hele sitatet...
Om du har en som vil gjere det for en tusenlapp, så grip han med begge hender og hold fast, for det er rimelig billig.
Sitat av vidarlo
Om du har en som vil gjere det for en tusenlapp, så grip han med begge hender og hold fast, for det er rimelig billig.
Vis hele sitatet...
Tja. I følge han ville dette ta ca 3 - 4 timer, maks. Dette med god sikkerhet o.l. Dvs. 250,- kr i timen - for meg høres det ut som en ganske grei timespris iom. at det kun er snakk om et freelance-oppdrag?

Med mindre jeg tar helt feil. Aner ikke hva programerere tar.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
3-4 timer med full tilpassing til ditt system og diverse ettertilpassing?

Hørtes mistenkelig lite ut...
Jeg tilpasser alt selv. Dette skal være et eksternt script.
Som med alt annet, du får det du betaler for. Er ikke en umåtelig vanskelig jobb, men skal det være muligheter for utvidelser og raske forandringer bør koderen være en som kan gjøre ting ryddig. Har du allerede en som gjør det for en tusenlapp så ikke nøl
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av olepehol
Jeg tilpasser alt selv. Dette skal være et eksternt script.
Vis hele sitatet...
Så du skal kun ha logikken, og tar deg av all presentasjon sjølv? Eg synst fortsatt 1000-lapp er billig... Ville sagt 2k for kun logikken i det, og databasehåndteringa.