Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 9424
BTW(By The Way): Jeg har faktisk MEGAMAN t-skjorte. Den er drittøff.


Er det noen som har noe godtips på hvordan jeg kan ruse meg på ting jeg har hjemme?

Jeg har en tannkrem, såkalt clinonym, med noe som kalles polynam. Jeg skal vedgå at polynam hørtes usannsynlig farlig ut, og det er kanskje en mulighet for å ruse seg på dette. Har tenkt å tørke tannkremen under lampa jeg bruker for å heve pizzadeig, for så å snorte det, eller kanskje droppe. Hørtes det kult ut, eller bør jeg blande det med bensin og tømme det i ett shotglass der jeg tenner på og shotter som faen, hotshot etter hotshot etter hotshot?

I garasjen har jeg og mye rart. Mange ganger har jeg fundert på om det kan lønne seg å smelte kulene til luftgeværet og prøve å sniffe i meg gassen denne smelteprosessen måtte avgi. Hørtes det kult ut, eller bør jeg bare prøve å tygge så godt jeg klarer og håpe tannlegen ikke merker noe? Ikke fordi jeg er redd for å få kjeft av tannleger altså, men det har seg slik at min tannlege er jøde, og jeg vil nødig såre ham. Ikke at jeg mener jøder er ekstra sårbare altså, men det har seg slik at jeg har et meget godt forhold til nettopp denne jøden.

Ser at på fluortablettboksen, de man kan tygge og som smaker banan, står det "en til dagen". Betyr det at jeg blir høy av å lesse innpå et par to-tre bokser før leggetid? Smilemunnen på tablettene ser jo meget mistenkelig ut. Hull i tennene er jo tross alt ingenting å spøke med. Hørtes det kult ut, eller bør jeg kanskje gå for munnvannet mitt som visstnok er proppfullt av såkalt Trikoslan, som bare må være ett hallisunogen av en eller annen sort. Tenkte å dyppe ett eller annet papir i dette munnvannet og legge det på tunga til det løser seg opp. Er det noen som har tips til papirtyper som egner seg godt til et sådant formål?

For mange år siden var det en eller annen miljødetektiv som dukket opp på min baneskole. Han hadde blekkulfkostyme og sa vi måtte passe på, for fremtiden begynte da. Det er nok for sent å begynne å passe på nå, men han sa noe som jeg bet meg merke i. Denne blekkulf-skikkelsen sa nemlig at man ikke måtte kaste batterier i vann, for da kom det et skummelt stoff ut som var skadelig for miljøet. Jeg tenker da at jeg er jo en del av dette miljøet, og derfor må jo dette stoffet være farlig for meg oxo (også). Kan man da kanskje legge en hel haug med batterier i vann, vente til dette stoffet siver ut, ta ut batteriene, la vannet fordampe, og til slutt snorte det stoffet som ligger igjen. (Jeg har selvfølgelig tenkt å benytte lampa jeg bruker for å heve pizzadeig til å fremskynde fordampingsporsessen) Hørtes det kult ut, eller fordamper det farlige stoffet sammen med vannet? Og er det forskjell på batterier og batterier? Hadde uansett tenkt å bruke de største, du vet, de som ser ut som to store som er smeltet sammen til èn enhet. I tillegg var jeg inne på tanken om oppladbare batterier kanskje egnet seg best, hvis det er mulig å "lade" batteriene med dette godstoffet som blekkulf-figuren ikke likte.

Til slutt veil jeg be alle gode krefter her på forumet om å slutte seg sammen for å brainstome omkring emnet "Balsam-rus". Jeg kaller det balsamrus fordi - ja du gjettet det - man ruser seg på balsam. Jeg har nemlig lest i Kvinner og Klær (KK) at balsam kan medføre senskader, blant annet slitt hår og/eller håravfall ved langtidsbruk. Det er da naturlig å slutte at balsam er farlig, og at det er et potensielt narkotikum. Utfordringen blir da å søke måter å "utvinne" det farlige, narkotikumet, ut fra balsamen. Igjen er lampa jeg bruker for å heve pizzadeig det første som slår meg, men det er kanskje andre her på forumet som kan har bedre idèer. Kan man for eksempel bruke hår som nettopp er behandlet med balsam for å ruse seg? Er det dette som er nøkkelen? Ligger nøkkelen til gåten i det nybalsamerte håret? I så fall er mitt forslag å enkelt og greit putte hårtuster i rullepapir, og beint frem røyke det.

Håper jeg ikke tok opp altfor mange utdebatterte emner her nå/der sånn, men mine søk på henholdsvis "balsam-rus" og "pizzalampe" gav ingen treff. Passer denne posten dårlig under "rusmidler" må jeg på forhånd beklage min manglende vurderingsevne.
Før denne posten eventuelt blir slettet vil jeg bare skyte inn at dette er noe av det beste jeg har lest på veldig lenge.
Enig med DonTomanso her.

Men hvis denne tråden virkelig er ment seriøst må jeg få si til deg trådstarter at farlige ting/substanser er ikke lik at du kan ruse deg på de og få en finfin rus utav det.

Hvis du leter etter noe i hjemmet du kan ruse deg på, så har du jo alltid Alkohol, Tobakk og WhiteSpirit - dette er noe de fleste har i huset, og siden jeg regner med at du ikke helt vet hva du gjør vil dette sikkert være det tryggeste du har gjort på flere år.

Lykke til.
røsprit funke godt da, om du har stålmagga

rust er ikke bra å få i blodet, finn en gammel mazda eller no å skrape av rustet å så prøv å hakke det ned til støv å prøv å snorte det...:P
Ett ord.

Fantastisk

Lo godt når jeg leste dette. Hrunz! Du vant nettopp prisen for ukas beste post
Haha :P
Jeg begynte virkelig å lure, men tro cluet kom her

Sitat av Hrunz
Ikke fordi jeg er redd for å få kjeft av tannleger altså, men det har seg slik at min tannlege er jøde, og jeg vil nødig såre ham. Ikke at jeg mener jøder er ekstra sårbare altså, men det har seg slik at jeg har et meget godt forhold til nettopp denne jøden.
Vis hele sitatet...
Om ikke tidenes post så hvertfall månedens
*savne trashforumet*
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Herlig morsomt!

Takk for at du startet dagen min med et smil. Dette smilet skal nå følges opp med nytrukken kaffe og ei god bok på sofaen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Fantastisk morsomt! Veldig bra, Hrunz!
En kjempegod satire av store deler av rusmiddelforumet, Hrunz! Du er flink til å skrive. Mæd skills.
10 poeng til deg for latteren min
Eg syns ikke den va artig eg, faktisk.Menne det er tidlig på morningen.
Sist endret av StaiN; 25. oktober 2005 kl. 07:44.
Genialt mann. Tok opp et tema jeg har irritert meg hardt over her på forumet
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg fryder meg og samtidig irriterer meg når jeg leser posten din. Meget bra, tar opp mye smart og koser skikkelig med det.
Haha, jeg måtte lese den to ganger. Først så fikk den meg til å sukke, nå ler jeg høylytt! Veldig bra Hrunz
først tenkte jeg "hva faen, har du ikke annet å gjøre enn å prøve å putte ting opp nesa" før jeg begynte å se helheten på det! Veldig bra Men håper du ikke satt opp sent på en mandagskveld for å skrive det der?

edit: tirsdag idag.
Sist endret av cokeloop; 25. oktober 2005 kl. 08:38.
haha, sinnsykt fet.

Digga pizzalampa som du bruker til å heve pizzadeig med

jeg tenkte og hva faen i begynnelsen men så tenkte jeg dette kan faen ikke være serriøst!

Konge...

rett og slett konge!
Jeg syntes det var en meget fornuftig post, jeg ser at ingen andre svarer å dine spørsmål, men jeg kan tipse deg om å sniffe tannkrem er digg
Tenk på alle ungene, de som har begynt å snorte saftpulver og knust paracet, som printer ut posten din nå og styrter ned på Rimi'en nå og hamstrer tannpasta, balsam, batterier og fluortableter?
De får det nok travelt de neste dagene..
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Satire er din gave Hrunz!
Mæd kills
Er det bare jeg som synes det innlegget var håpløst teit?? skjønte såklart "ironien" med en gang men det er så poengløst og dårlig skrevet at jeg får vondt.. 14iss humor...
Frykt ikke! Du er ikke alene.
Fantastisk! Endelig fikk jeg et lite glede. Ligger her med vond mage, og du klarte å få det til å trekke i smilebåndet.

Ang. Juno, jeg tror egentlig ikke du så ironien i det og faktisk så vil jeg påstå at han skriver ufattelig mye bedre enn deg.
Jeg er for tiden død innvendig, men dette var allikevel så fantastisk at jeg kjenner mentale følelser. Posetive sådann.
Meget bra skrevet.
Haha, dritbra. Kudos!
Utrolig morsomt, må bare lese den om igjen
Hihi, kjekt med morsomt lesestoff
Utrolig genialt skrevet. Skulle ønske den stilen jeg skrev på heldagsprøven jeg hadde for 30 minutter siden hadde vært i nærheten så god som den du skriver. Skriv mer, vi vet du har lyst
Better than thou.
Eller du kan skyte deg gjennom munnen med en hagle.
Sitat av Carlo
Eller du kan skyte deg gjennom munnen med en hagle.
Vis hele sitatet...
Godt sagt!
Blir Carlo redigert til stadighet eller har han gått inn i en psykose hvor det kun kjører én setning rundt i skallen på han?


http://www.freakforum.nu/forum/showt...891#post602891
Sist endret av Loketrollet; 25. oktober 2005 kl. 13:17.
Sitat av Carlo
Eller du kan skyte deg gjennom munnen med en hagle.
Vis hele sitatet...
Enig, fyr løs. Har du ikke patroner skal jeg heller sende deg en.
XYLTITOL som er i Extra tyggis burde vere mulig å snorte for å få ein billig rus. Noken som undersøke dette?
Ja det er bare deg Juno...
Jeg syns faktisk dette var fantastisk.
Morsomt, men det har vel egentlig ikke no å gjøre her. Sniffe lim og drikke bensin er vel noe av det dummeste du kan gjøre for å få no rusefekt.
Hrunz's Avatar
Trådstarter
Ein liten kommentar berre her heilt på tampen: Forfattaren av dette innlegget var den originale Hrune.
Eg har tidligare delt profilen med han, fram til no. Mogleg eg lagar ein egen profil no, eller eventuelt ikkje. Eg saknar eit forum spesielt for saker som dette, det er vel fleire habile skribentar her enn Hrunz?

Juno: Sjølv om du tydeligvis har prøvd og feila med metodar som Hrunz her harselerar med, syns eg det er grunnlaust å kalla det poenglaust og dårleg skreve. Du er eit trist lite vesen.

Om Hrunz vil skyta seg pga. den heftige kritikken han hausta her, er det ingen grunn til å sende han patronar eller evt. explosiver i posten, då dette kan gå utover ein tilfeldig postmann.
Som dykk ser har han ein livleg fantasi, og eg ser for meg at den kan brukast til så mangt, inkl. å enda sitt eige liv.

Takk for meg, og takk for lånet Hrunz. -eon-
Jeg synes det var morsomt jeg. Man må ha selvironien på plass når
man leter etter rus i naturen, på badet og i garasjen. Godt skrevet!
Sist endret av felix_poker; 25. oktober 2005 kl. 19:47. Grunn: Trykkleif
Haha! Hysterisk morsomt

Var flere enn 10 personer i peisestua som lurte på hvorfor jeg rofl'a(rolling on floor laughing).
Genialt skrevet fra begynnelse til slutt! Var sikker på det var en søppelnerd da jeg leste første linje om t-skjorta. Men fant fort ut på at orlyden i setningene ikke lignet en søppelnerd

More, more!
Slutt å kast bort tiden på dette forumet, lag heller tegneserier. Du har hvertfall hva som trengs, satt og tenkte ut hvert eneste poeng her som herlige punchlines i tegneserien Eon..
Morsomt! Ikke genialt, men morsomt og med et godt poeng!
artig =D det beste hadde vært om du var seriøs da :P
Ministry of Love
sptz's Avatar
hehe litt synd ikke folk begynte å ta deg seriøst bra!
Hahahahah!
Hehe jævlig bra. ROFLMAO
det inglegge var årets HAHAHAH!
Bra skrevet. Likte det veldig godt