Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 981
Jeg kan ikke finne Viasat explorer på min liste over kanaler, er dette også en delt kanal eller en egen "spot"?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er en del kanal

PS! Hva slag kanal pakke har du? Start, sølv eller gull?
alla 69, 199, eller 279 kr mnd
Nå skal ikke jeg slenge dritt, men hva i hel.... har det å si hvilken pakke han har når Explorer inngår i samtlige pakker til Viasat???
Ettersom du jobber i Viasat (playboy) burde det vært minimumskrav å vite hva dere selger, men regner med du er en hjernevasket tlfonselger
viasat explorer ligger på frekvens (137,5) Ånei xzon, ikke sleng dritt nei.. jobber! Ikke TLF

PS! Sant nok inngår viasat explorer i alle kanalpakkene, men den har forskjellige frekvenser. Tro meg
Synes det er bra at noen her på forumet jobber hos diverse firma o.l
Nå var jeg ikke klar over at viasat hadde en superkort frekvens som du (playboy)danny sikter til (137,5) men det stemmer at de sender på to frekvenser, 11823 V og 11804 H der den siste er Explorer east. Denne går jeg utifra er lik tv1000 east og ikke beregnet for det nordiske markedet.

Så kanskje en tur på på www.lyngsat.com eller www.nsab.se kan berike din arbeidsdag
▼ ... over en uke senere ... ▼
hud
Trådstarter
14 0
Og hvordan får jeg da inn denne kanalen? Er noe ny på dette gamet, har en nokia 9802.....
Du må sikkert legge inn kanalen manuelt visst den ikke kommer når du tar standard kanalsøk.
Frekvensen er som over 11823, vertikal, symbolrate 25700.