Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3178
Hei har noen her testet ut Gobi-appen? Syntes konseptet er meget bra. Kan bli stort, for øyeblikket er det overdose av NTNU-ere men det kommer seg. Appen er lagd av noen som går der tror jeg.

Appen går for øyeblikket ut på å poste felles stories ala snapchat. Man kan lage rom og folk kan joine og poste. Man kan også like andre sine poster. Det som er kjipt er at man bare kan se storyene én gang men det er vel work in progress.
Sist endret av Deximus; 27. august 2015 kl. 18:20. Grunn: SKRIVEFEIL
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Gobi-appen er laget av NTNU-ere, ja. Det var en konto som het NTNUSnap/NTNUStory på Snapchat, men det som ble lagt ut var for voldsomt for amerikanerne. Det var faktisk(!) ikke nakenhet som var problemet( amerikanere ), men at det ble publisert bilder av en bevæpnet person med finlandshette samt en blodig katt. Samme person hadde også våpenet rettet våpenet inn mot sin egen munn på et av bildene.
Tok i bruk appen like etter den ble lansert Ble tipset på et nFF treff faktisk!

Jeg synes appen har potensiale, men akkurat nå er det for mye intern NTNU prat og den har et par irriterende bugs.

PS: Vi har en egen freak story Dog ikke så mye aktivitet enda

sjekk ut: freak
Sist endret av GreenRay; 27. august 2015 kl. 20:03.
Ja den er lagd av 5 studenter fra 2.-klasse datateknologi ved NTNU.

Sitat av GreenRay Vis innlegg
den har et par irriterende bugs
Vis hele sitatet...
Hvilke bugs? Hvilket os?

Sitat av GreenRay Vis innlegg
sjekk ut: freak
Vis hele sitatet...
Hehe gjettet kodeordet til freak på første forsøk
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Ja den er lagd av 5 studenter fra 2.-klasse datateknologi ved NTNU.


Hvilke bugs? Hvilket os?


Hehe gjettet kodeordet til freak på første forsøk
Vis hele sitatet...
Er den beskyttet? Ble vel medlem før det ble laget passord.

Jeg kjører Android 5.1.1

Opplever av og til at når jeg trykker for å få neste bilde, så kommer det ikke noe nytt bilde, men telleren for antall bilder teller ned. Virker som den går videre før bildet blir lastet inn.

Ellers kunne jeg ha tenkt meg en liste over stories.
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Hehe gjettet kodeordet til freak på første forsøk
Vis hele sitatet...
Samme her
Beast
Deximus's Avatar
Trådstarter
Det er sant den har noen bugs. Opplevd at storyen bare slutter, men de jobber nok med å fikse sånt. Samtidig hadde det vært ålreit å se stories om igjen.
Skulle også vært muligheter for video, men det kommer jo til å kreve mye mer.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Samme her
Vis hele sitatet...
Det gjorde ikke jeg, prøvd mange forskjellige, PM anyone?
Hva er kodeordet til freakstorien?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Prøv med "110 102 102" , konverter fra ascii først.
Jeg klarte det ikke før andre forsøket.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hah, og jeg som tenkte så avansert som en viss sprøyte (intern(?)-humor for oss her på forumet).
Til de som eventuelt skal skjekke ut Freak-storyen så er passordet "nFF" om jeg ikke husker feil.