Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1403
Hei, er da en ganske stor south park fan og er sikker på at jeg har sett alle south park sesongene tusen ganger, og har lyst på selve figurene til og stå framfor tastaturet og skjermen

Problemet er at jeg finner ingen plasser dem har det, vel. jeg finner mange plasser, men alle har vært out of stock i minst 4 mnd.

Er noe aka dette jeg leter etter: http://www.toymania.com/toyfair2000/...es/thegang.jpg
Har søkt litt på ebay, og spurte men sendes ikke til norge
og den andre linken er greit, men vil ha helt plaine figurer, ikke noe der kenny har daua og u bastards:P
Og dem er dem utsolgt for, absolutt over alt
Hadde en feit figur av Cartman på nøkkelknipe engang.. Glemte de på bussen. Når jeg henta de igjen var bare Cartman borte
That sucks >.< South Park er og forblir genialt, og jeg har enda til gode og kommer over figurer av dem!
Noe som er rimelig kjipt, sku betalt godt for dem
Værsågod

Scroll litt ned så er det massevis å velge imellom.
var ikke en bamse av kenny jeg var ute etter, men en en figur. ikke mer en 8-12 cm høy, og som du leste lengre opp så er det få som sender til norge, vil uansett ikke ha fra ebay
Regner med at southpark er like stor sellout som the simpsons...eller kanskje ikke, men de har definitvt figurer. Jeg har sett bamser av Cartman flere ganger i hvert fall.
bamser har jeg sett i hytt og pine.. men er figurer jeg er ute etter
denne her kanskje? http://www.amazon.com/South-Park-Win.../dp/B001Q8KR9E

*edit* ser at det er bare 1 i stock, så skynd deg
Sist endret av tvp; 15. november 2010 kl. 23:36.
Sitat av ghettokid Vis innlegg
var ikke en bamse av kenny jeg var ute etter, men en en figur. ikke mer en 8-12 cm høy, og som du leste lengre opp så er det få som sender til norge, vil uansett ikke ha fra ebay
Vis hele sitatet...
Noe som dette du er på jakt etter?
Takker! var akkurat det jeg var ute etter!