Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 12393
Jeg likte veldig godt Jetix da jeg var liten.
Da brukte jeg å se på masse sånne små animasjons serier.
eksempel: Bim & Bam
-to sånne kitt klumper som alltid brukte å krangle, en gul og en lilla, som brukte å gå i serier på jetix sluttene.

Men det er også en serie jeg brukte å se mye. Huske ikke hva den heter.
Handlingen er om en eller en annen type ninja som har hvit frakk på seg og bruker sånn ninja sverd. Han skal drepe en eller en anne skygge monster som er helt flatt som ett ark. (Prøver bare å utdype det jeg kan fra denne serien).

Denne ninjaen har bare treklosser som sko, og har en liten hestehale bak på hodet.

Er det noen som husker hva denne serien heter?
Blir glad for svar!
Serien du leter etter heter "Samurai Jack".
Sitat av Narcissistic Zebra Vis innlegg
Serien du leter etter heter "Samurai Jack".
Vis hele sitatet...
http://www.imdb.com/title/tt0278238/
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Samurai Jack!!! yay der var det ja! thank you guys! \m/ (€_€) \m/
Du må beise sjarken!
De klumpene tror jeg het blipp & blopp?
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
De klumpene tror jeg het blipp & blopp?
Vis hele sitatet...
Neh trur ikke det nei. Dette programmet gikk på tv-showet "midt i planeten" for mange år siden. "midt i planeten" brukte å vise bim & bam på tv.

Jetix viste bim & bam en liten stund. Bim & Bam er ett program om 2 sånne rare hvite figurer, den ene har litt menneskeform, men den andre har 4 bein og ett stort hode.
De brukte å dra ut i ett lite romskip til andre planeter og lære seg ting på de forskjellige planetene.

Elsker det programmet! =D
Men finner ingen eksempel av det på yuotube eller google.
Blir glad om noen finner eksempel. =)
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Regner med det er Plipp, Plopp og Plomma du tenker på? Det er 3 figurer i serien, to som alltid råtter seg sammen mot den andre.

Link til youtube
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
Regner med det er Plipp, Plopp og Plomma du tenker på? Det er 3 figurer i serien, to som alltid råtter seg sammen mot den andre.

Link til youtube
Vis hele sitatet...
ja plipp plopp plomma husker jeg, men det er ikke den. =P
elsker plipp plopp plomma også, men jeg tenker på den serien "bim & bam"
=)
Sist endret av Ghostskull_96; 13. april 2012 kl. 16:35.
____________________
Jetix var en ren og skjer skandale, men du var ikke engang påtenkt da den virkelige kanalen rullet på skjermen; Fox Kids.
Etter at Jetix tok over for Fox Kids gikk det nedover. Kommer aldri til å glemme kvalitetsserier som Louie & Co, Bobbys verden, Grøsserne, Breaker High, Oggy og kakkerlakkene osv. gode minner.
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
Neh trur ikke det nei. Dette programmet gikk på tv-showet "midt i planeten" for mange år siden. "midt i planeten" brukte å vise bim & bam på tv.

Jetix viste bim & bam en liten stund. Bim & Bam er ett program om 2 sånne rare hvite figurer, den ene har litt menneskeform, men den andre har 4 bein og ett stort hode.
De brukte å dra ut i ett lite romskip til andre planeter og lære seg ting på de forskjellige planetene.

Elsker det programmet! =D
Men finner ingen eksempel av det på yuotube eller google.
Blir glad om noen finner eksempel. =)
Vis hele sitatet...
Det heter Tiny Planets, og fingurene heter Bing Bong.
http://www.imdb.com/title/tt0408430/
står enda for at Bic and Bak fra Shagma / Les Mondes Engloutis er noe av di kuleste fra min tidsepoke :P
Søk på YouTube: Orange and brown

Tror det er den serien du prater om?
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av Matoub Vis innlegg
Jetix var en ren og skjer skandale, men du var ikke engang påtenkt da den virkelige kanalen rullet på skjermen; Fox Kids.
Etter at Jetix tok over for Fox Kids gikk det nedover. Kommer aldri til å glemme kvalitetsserier som Louie & Co, Bobbys verden, Grøsserne, Breaker High, Oggy og kakkerlakkene osv. gode minner.
Vis hele sitatet...
Jetix var en ren og skjer skandale for deg ja, men for meg var Jetix én av mine favoritt kanaler. Du bestemmer ikke hva jeg skal synes om Jetix. =P
Jetix = love
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av Snavs Vis innlegg
Det heter Tiny Planets, og fingurene heter Bing Bong.
http://www.imdb.com/title/tt0408430/
Vis hele sitatet...
Takker og Bukker! =D Bing and bong. da æ var liten hørtes det ut som "bim og bam" da de sang den i introen XD
Her er det en ganske relevant liste over tidligere programmer på Fox Kids, pre-Jetix.

Enjoy the trip down memory lane!
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tawon Vis innlegg
Her er det en ganske relevant liste over tidligere programmer på Fox Kids, pre-Jetix.

Enjoy the trip down memory lane!
Vis hele sitatet...
takker takker! d(^_^)b
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Hva heter den greia der de to figurene har en bombe og gjør masse ting før den sprenges? Gikk i mellom programmene på Jetix eller FOX Kids.
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hva heter den greia der de to figurene har en bombe og gjør masse ting før den sprenges? Gikk i mellom programmene på Jetix eller FOX Kids.
Vis hele sitatet...
Huske selv ikke hva de hette, men det brukte å vises de siste 5-10 minuttene på Jetix og noen ganger tilfeldig. Det er en sånn oransje animasjons gummi person og en annen lilla animasjons gummi person, som alltid krangler over ting.
Husker jeg likte det ja. =)
Life With Louie er uten tvil den beste tegneserien som har gått på TV. Folk over hele Norge prøver jo å få tak i DVD'er med norsk tale, men Jetix vil ikke gi ut noen DVDer, selvom de helt sikkert hadde tjent dritmye på det!
Det er absolutt ingen torrents av det heller, veldig synd!

Får håpe det er en eller annen fyr som har tatt opp serien...
Øy! Jeg kom på en tegnefilm! Men jeg husker ikke navnet. Det handler om priater (?) som seiler rundt og så endrer havet farge fra blått til svart, og det gjør skumle ting (?)

Wow. Jeg husker veldig lite. Men tror den gikk på TV3 og/eller Cartoon Network. Det er snakk om ca..ehm. 15år siden.

Å! Kom også på at hovedbasen til badguysa er et stort skip, med en slags "munn" som alltid svelger de snille piratene.
Sist endret av Lily Bowen; 14. april 2012 kl. 00:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Øy! Jeg kom på en tegnefilm! Men jeg husker ikke navnet. Det handler om priater (?) som seiler rundt og så endrer havet farge fra blått til svart, og det gjør skumle ting (?)

Wow. Jeg husker veldig lite. Men tror den gikk på TV3 og/eller Cartoon Network. Det er snakk om ca..ehm. 15år siden.

Å! Kom også på at hovedbasen til badguysa er et stort skip, med en slags "munn" som alltid svelger de snille piratene.
Vis hele sitatet...
åh HÅY landkrabber. er det kaptein sabeltann?? =P
Sitat av Matoub Vis innlegg
Jetix var en ren og skjer skandale, men du var ikke engang påtenkt da den virkelige kanalen rullet på skjermen; Fox Kids.
Etter at Jetix tok over for Fox Kids gikk det nedover. Kommer aldri til å glemme kvalitetsserier som Louie & Co, Bobbys verden, Grøsserne, Breaker High, Oggy og kakkerlakkene osv. gode minner.
Vis hele sitatet...
Var han vel det, Fox Kids skiftet navn i 2002, imo har all barne tv droppet det siste 10-året eller kanskje bare jeg som har blitt eldre, hvem vet?

P.S Ikke glem Iznogoud, som imo var den beste serien på Fox Kids, utenom Life With Louie
Nå som vi først er inne på det med barneserier, er det noen som husker hva den serien heter hvor det er en blå figur(bamse?) med sånn her hatt:http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/uploads/107614/low_Narrehat.JPG
også en annen figur jeg ikke husker.
i introen så satt dem på en bok og reiste igjennom fortellinger ellerno.

sorry for alle skrivefeil, bakfull og trøtt.
Ahh minner! livet med louie var så utrolig bra serie! husker noen de biene fra fox kids? så ofte på det. skulle fått DVD'er av de programmene som gikk der!
Er det noen som kan lage en facebook-gruppe som kan hete "Gi oss Livet med Louie på DVD". Hvis gruppa for nok medlemmer, og vi får mange til å ringe/sende mld til Jetix/Fox Kids, tror jeg vi kan få noen eksemplarer.
Og hva gjør vi da? Jo, vi legger ut alt i piratbukta, så alle får tilgang på verdens kuleste serie!
Det er Bim & Bam, husker serien fra jeg var liten og husker hvor mye jeg likte det! haha, minner <3
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Noe som husker denne filmen? Ferngully og Ferngully 2 !!! Æ fant dem plutselig idag tilfeldig, å så mye som jeg har lette etter ferngully 2'a! Har ikke sett ena :P Bynte nesten å grine da jeg fant igjen barndommsminnet mitt! :,D Men problemet er at jeg ikke finner filmene med "norsk" tale på noen av de derane pirat sidene :/ o hvist ikke må jeg kjøpe filmene med paypal via ebay. Æ stole ikke så mye på Ebay da. :P
Sist endret av Ghostskull_96; 31. august 2012 kl. 23:55.
Jetix ja, jeg husker Fox Kids. Mye kulere!
Jetix var så jævlig bummer i forhold til fox kids! Gikk vel mer eller mindre over til nickelodeon etter 2002. Noen som vet hvordan det går med nickelodeon nå for tida?
Husker sunes verden men husker ikke om den gikk på foxkids/jetix, ellers så var det jimmi gul knapp.

Og en historie om to jenter som forreldrene var blitt kidnappet, en dag ble huset demmes ranet og de måtte stikke inn i sånt hemmelig rom bak en bokhylle.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av losjien Vis innlegg
Ahh minner! livet med louie var så utrolig bra serie! husker noen de biene fra fox kids? så ofte på det. skulle fått DVD'er av de programmene som gikk der!
Vis hele sitatet...
De biene, snakker du om "Magnus og myggen" eller? :P
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
De biene, snakker du om "Magnus og myggen" eller? :P
Vis hele sitatet...
Vil tro det er Birger Bies sikkerhetstips han tenker på. Her en videosnutt av den amerikanske versjonen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
Neh trur ikke det nei. Dette programmet gikk på tv-showet "midt i planeten" for mange år siden. "midt i planeten" brukte å vise bim & bam på tv.

Jetix viste bim & bam en liten stund. Bim & Bam er ett program om 2 sånne rare hvite figurer, den ene har litt menneskeform, men den andre har 4 bein og ett stort hode.
De brukte å dra ut i ett lite romskip til andre planeter og lære seg ting på de forskjellige planetene.

Elsker det programmet! =D
Men finner ingen eksempel av det på yuotube eller google.
Blir glad om noen finner eksempel. =)
Vis hele sitatet...

Er ganske sikker på at de het bing og bong (hvertfall på engelsk.) fant nettopp et par videoer på engelsk av dem på youtube. Prgrammet het tiny planet om jeg ikke tar hetl feil
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hva heter den greia der de to figurene har en bombe og gjør masse ting før den sprenges? Gikk i mellom programmene på Jetix eller FOX Kids.
Vis hele sitatet...
Hoota & Snoz

https://www.youtube.com/watch?v=e_YyK2OJpzc