Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3750
Lager en stripe jeg kaller "Kastrerte Groviser"
Vitser som starter veldig grovt, men som slutter med en slapp punchline.
Her er en av stripene hvis noen vil se.(alt er forresten laget i paint)
"Sa mannen"-vitser er jeg ikke veldig fan av, men jeg liker tørr humor. Interessert i å se mer. Minner litt om noe fra Zofies verden.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Dette er det minst morsomme jeg har sett siden Zofies verden, men det kan ha potensiale med en annen vits som utgangspunkt. Har du noen flere eksempler?
om bildene hadde vært litt forskjellige, en liten eyebrow raise ala --^ eller noe slikt så kanskje den hadde blitt litt mer visuelt tiltalende. kjett med to like bilder og tekst. gjør tegningene til en del av vitsen da kan du nesten skrive hva som helst bare tegningen følger
Sitat av svirrevapp Vis innlegg
om bildene hadde vært litt forskjellige, en liten eyebrow raise ala --^ eller noe slikt så kanskje den hadde blitt litt mer visuelt tiltalende. kjett med to like bilder og tekst. gjør tegningene til en del av vitsen da kan du nesten skrive hva som helst bare tegningen følger
Vis hele sitatet...
Bildene ER forskjellige. På første bilde ser han sur og lei ut, mens han på bilde nummer to smiler.
Sist endret av Amitabha; 10. november 2010 kl. 08:57.
Her har jeg en til. Litt annen type tegning, og med en litt annen type vits.
Vitsene er ikke morsomme (de kan vel knapt kalles vitser) og tegningene er ikke gode. Humoren er helt på høyde med den man finner inne i knallbongbonger.
Sist endret av Mith; 10. november 2010 kl. 23:27.
Dette minnet om en dårlig versjon av sketsjemannen fra 3 brødre, så måtte nesten teste det selv.
Sist endret av Hater_mordin; 11. november 2010 kl. 00:17.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg ler.. Av mangel på noen form for intelligent humor.(see what I did there?)
Planlegger å printe dem ut for å ha på veggen min, jeg syntes de er såpass morsomme. Altså har du laget noe som har beveget meg i ganske stor grad, jeg syntes du har lykkes. Om det ikke var på det planet du hadde tenk får så være.
Nr to er min favoritt, jeg liker hvordan den mellom linjene kan avsluttes av en slapp trombone fra nevnte jazz-band.
Hahahahahah! Syntes dette var hysterisk morsomt jeg! Tok ikke den første med en gang før jeg så at bildet het "kastrert 1". Er jo sahara-tørt dette her!! Bring moooooar!!
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Hehe, morsome saker
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Dette minnet om en dårlig versjon av sketsjemannen fra 3 brødre, så måtte nesten teste det selv.
Vis hele sitatet...
I didnt get it