Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4837
... der jeg i fylla fyrte av 3 rørbomber i Bryne sentrum fylt med hjemmelaget svartkrutt heheh. Smalt godt, men det var vel det eneste positive den kvelden
Hadde viddt lagt de oppå en postkasse for å ha noe å legge den oppå, men den falt av hele tiden, så jeg ble forbanna og heiv den oppi postkassa...som ikke er lenger Kompisen og kollegaen min sin heh. Han tilga meg da og valgte å ikke anmelde greiene.

En hel patrulje kom og pågrep meg, spurdte hvor jeg hadde fått tak i "kinaputtene", dumme meg i ninjafylla der; Har lagd de sjøl!".
Full razzia hjemme hos meg.
Fant en beholder med hjemmelaget salpeter, 50 kilo Yara OPTI-KAS (Breivik-gjødsel, som jeg kaller det), 2 kilo svartkrutt, 2-3 beholdere med kjemikalier jeg ikke vet hva er.. mislykkede forsøk på div. kjemiske forsøk + 1 kg. svovel.
De beslagla til og med sukkeret mitt siden jeg brukte det istedet for svovel i første omgang hehe.. nytta ikke å si jeg skulle søte den hjemmelagede vinen min med det nei.

Men men.. var åpen om alt, fant frem alt til purken..åpna skaper de ikke visste om engang, så blir nok en tilståelsessak.
Ble i tillegg tatt med kniv offentlig da... uten jeg forstår hvor den kom fra, men men. Var en Leatherman-kopi.

Som sagt, razzia i leiligheten.. de gikk overalt, men det de ikke så var 7 rørbomber tettet med betong og silikon som lå til tørk oppå tørkestativet haha.. men fikk noia og kasta de i et vann langt vekk.

Ble kasta i fyllearresten og dagen etterpå var det et pisselangt avhør der jeg ble servert "cock-sandwiches". Prøvde å få meg til å tilstå alt mulig som jeg ikke har gjort.. blant annet sprenging av flere postkasser i nærheten av meg.

"Har du hatt kontakt med Anders Behring Breivik? Er du sympatisør med Anders Behring Breivik?"

Fikk lyst å si; joda så neida...jeg begynner med postkasser, så går jeg rett over til regjeringsbygninger *thumbs up*

Ble langt dette.. så ..uhm.. ikke vær så dum som meg

Mats

Fant også 2 kg AMMONAL og 0.5 kilo thermite
Vet noen noe om hva som kan være rettslig logisk å anta som straff? Hørtes egentlig ganske heavy ut.
Tenker de andre på Pyro avdelingen her blir glad når de leser dette her. For du ødelegger bare for alle andre når du driver og herjer rundt sånn her i byen.
Sitat av Runardo Vis innlegg
Tenker de andre på Pyro avdelingen her blir glad når de leser dette her. For du ødelegger bare for alle andre når du driver og herjer rundt sånn her i byen.
Vis hele sitatet...
Pyroavdelingen er temmelig rævkørt uansett, men greit å få litt topping på kaka da.
Med topping refererer jeg til trådstarter som åpenbart ikke gjør noe annet enn å kringkaste det han har gjort da han ikke legger opp til noen diskusjon eller gir uttrykk for å ønske svar på spørsmål.

Dette er slikt som ikke er veldig kjærkomment her på WIP.
Det er vell heller ikke en god ide å ha ferdig produsert sprengstoff liggende rundt når du skal drikke
Det er vell ikke smart å ha det liggende ferdig uansett, tror straffene hadde blitt mildere hvis de bare hadde funnet kjemikalier
kjedelig streiting
Du har vel så og si brutt alle de uskrevne og skrevne reglene her, som rørbomber, sette av ting ved bebyggelse osv. Som du selv sier, så har du vel forhåpentligvis lært nå. Hvis ikke så vil du vel gjøre det når straffen kommer De fleste har jo gjort noen feil i livet, så skal ikke akkurat flame deg. Det eneste som er kjipt er at slikt fort setter resten av oss på forumet her i en bås som folk som bygger bomber for å sprenge postkasser og det som værre er.
Sist endret av legalize_it; 16. juni 2012 kl. 13:04.
"der jeg i fylla fyrte av 3 rørbomber i Bryne sentrum"

Slike ting havner som regel alltid i avisene. Og da i allefall i lokalavisen. Hvorfor finner jeg ikke noe i Brynes lokalavis? (Jbl.no)

Sitat av Knask Vis innlegg
Med topping refererer jeg til trådstarter som åpenbart ikke gjør noe annet enn å kringkaste det han har gjort da han ikke legger opp til noen diskusjon eller gir uttrykk for å ønske svar på spørsmål.
Vis hele sitatet...
Joda. Han har en mening med dette: "så ..uhm.. ikke vær så dum som meg"

Vel Knask. Har ikke folk lært av dine feil, så lærer de vel aldri likevel.
Sist endret av Fuzzybossen; 16. juni 2012 kl. 13:07.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
"der jeg i fylla fyrte av 3 rørbomber i Bryne sentrum"

Slike ting havner som regel alltid i avisene. Og da i allefall i lokalavisen. Hvorfor finner jeg ikke noe i Brynes lokalavis? (Jbl.no)
Vis hele sitatet...
Uten skader blir det nok ikke nevnt. Selv om det er en lokal-avis, så må det større skader til før det blir nevnt (kilde: personlig erfaring ).
Noen smell blir nok aldri nevnt.
Sist endret av TanteSpiker; 16. juni 2012 kl. 13:14.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg

Joda. Han har en mening med dette: "så ..uhm.. ikke vær så dum som meg"
Vis hele sitatet...

Det skal ikke veldig mye til for å unngå å gjøre de samme feilene da.
Det er jo bare å plukke rørbombene ut av ølkassen når man skal gå ut av døra og videre på fest.

Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Vel Knask. Har ikke folk lært av dine feil, så lærer de vel aldri likevel.
Vis hele sitatet...
True that.
Kjemi Entusiast
CracklingPyro's Avatar
hælvete jeg blir bare mer og mere sint etter slike fårurensninger
skjøner ikke noen gjør slikt etter knask sin store feil
Sitat av CracklingPyro Vis innlegg
skjøner ikke noen gjør slikt etter knask sin store feil
Vis hele sitatet...
Før vi går helt amok her alle sammen så vil jeg igjen påpeke at jeg ikke sprengte noenting som helst, men snarere produserte sprengstoffet.

Og om noen lurer på hva det gjelder, les her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=121533
Kjemi Entusiast
CracklingPyro's Avatar
sorry for den da, vett at du ikke sprengte noe men det var vel ikke så smart å gi den fyren 5kg av HE vist du skjøner hva jeg mener brukte deg bare som et eksempel
er det ikke ordet YOLO som har blitt populært i det siste da ?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Basert på slik du omtaler hendelsen og hvordan du behandler sprengstoff, er jeg virkelig glad på dine og andres vegne at du ble tatt før du lemlestet enten deg selv eller andre.

Pyro og kjemi som hobby er uglesett nok fra før, spesielt etter fjordårets hendelse. Slike som deg ødelegger virkelig for resten av oss som ønsker å beholde fingrene våre, se flotte farger på himmelen og ikke lage helvete for andre i fylla.
Skulle ikke tro at du er 28 så dum som du er. Håper bare du har lært nå...
Du skjønner vel at slike som deg ødelegger for veldig mange andre? Rusmidler og sprengstoff,våpen eller kjøretøy har generelt ingenting med hverandre å gjøre.
Viss vi blander en idiot inn i ligningen i tillegg, da har man virkelig oppskriften på katastrofe.
og hvor gammel var du...
Sitat av boblehest Vis innlegg
Uten skader blir det nok ikke nevnt. Selv om det er en lokal-avis, så må det større skader til før det blir nevnt (kilde: personlig erfaring ).
Noen smell blir nok aldri nevnt.
Vis hele sitatet...
Alt som involverer sprengstoff nå til dags blir nevnt. Spesielt om alkohol er innblandet..

Man burde bruke det vår kjære herre har gitt oss i topplokket før man "leker" med ting som smeller uansett hvor lite det enn måtte være..


Uansett så lukter det litt troll, TS tar alt for lett på ansvaret og virker mer eller mindre kry over hva han har gjort, +at det fortsatt ikke er nevnt noe på jbl.no

Som om ikke pyro-hobbyen er sett svart nok på fra før av. Så absolutt noe du ikke finner på for å få "creds"
Kan jo være fleire Bryner då folkens, men mest trulig er jo
Bryne (Time) yr.no
Kjapt søk i lokalavisa, Jbl.no
forståjo godt dei spør etter postkassane då.
Forståelig att de spurte om postkasser ser det ut som.. Ikke den første som er blitt sprengt der ser det ut som.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er de samme klovnene som gir oss dårlig rykte om og om igjen. Glad jeg gjør alt i USA nå, på lovlig vis