Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1273
Hei Freaks.

Jeg spurte om dette off topic i en annen tråd, men siden svara uteble så oppretter jeg denne.

Så til saken. Jeg lurer på om dere har noen linker til sider som har applikasjoner man ikke finner på Google Play/Android market?
Har du Samsung vet jeg du har noe som heter Samsung apps, spill bøker og liknende. Vet ikke om det er det du er ute etter.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kugie Vis innlegg
Har du Samsung vet jeg du har noe som heter Samsung apps, spill bøker og liknende. Vet ikke om det er det du er ute etter.
Vis hele sitatet...
Nei ikke helt. Vet bare at det er noen sider der ute som inneholder apps som ikke kommer på Google Play, så håpte det kanskje var noen her som hadde en ide. Har HTC D.HD btw.
Sist endret av Fuzzybossen; 15. juni 2012 kl. 23:41.
Etter å ha googla "android apps" fikk jeg ørtenhundre resultat som er akkurat det du er ute etter.
Er det noe spesielt du leter etter? Erotiske spill/applikasjoner? Emulator ROMs?

Du finner forøvrig også en del apps på nettet som til vanlig vil koste penger gjennom market!
▼ ... over en uke senere ... ▼
ipmart-forum?
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av McLovin Vis innlegg
Etter å ha googla "android apps" fikk jeg ørtenhundre resultat som er akkurat det du er ute etter.
Er det noe spesielt du leter etter? Erotiske spill/applikasjoner? Emulator ROMs?

Du finner forøvrig også en del apps på nettet som til vanlig vil koste penger gjennom market!
Vis hele sitatet...
Klarte jammen å glemme vekk denne tråden ser jeg. Vel for å svare på ditt spørsmål, så leter jeg ikke etter noe spesielt. Ønsker å prøve ut litt nytt enkelt og greit, og tror det er en del ute på nettet som ikke havner på Google play.
Kan vel enkelt bare søke etter homebrew androids apps/apk, så finner du litt av hvert.