Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2604
Heisann!

Jeg har nå etter mye research og etter en markedsundersøkelse blant yngre funnet den nisjen av app som uten tvil vil slå an globalt. Jeg har allerede koden for appen i seg selv, men det trengs videre programmering for å dekke det behovet appen skal tilby. Jeg vil tro at det er snakk om ganske enkel, og basic kode for de som allerede har vært borti programmering av iOS-Apps før.

Når jeg skriver denne tråden nå lurer jeg på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å lufte ideen min om at jeg har en app, men ønsket mitt er at jeg skal komme i kontakt med rett person for jobben. Er du det, så vis til referanser, så kan vi ta det derifra. Til informasjon vil jeg vil komme til å ha signerte papirer iht. kopirett også.

Og for de interesserte, så er det snakk om enormt mye penger å hente gjennom denne appen. Det forbauser meg ikke at større selskaper vil måtte se seg nødt til å kjøpe appen etter en tid.
Hvorfor ikke ta kontakt med et seriøst firma som spesialiserer seg på app-utvikling?
Er det enkel logikk i app-en din blir det ikke mange utviklingstimene.

Hvis dette er ekstremt lønnsomt burde det vel ikke være noe problem å betale noen titusener for utviklingen..?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Leste et morsomt innlegg på en veldig lik forespørsel her på Freak. Husker ikke alt i detalj, men konklusjonen var at internett svømmer over av ukompentente mennesker med "gode ideer". Hva med å lære deg og programere appen din selv
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Hva slags betaling eller avtale er det sankk om her da?
Fikk umiddelbare assosiasjoner til denne...
Som vanlig er det bare å dra frem denne: http://signalvnoise.com/posts/2188-t...r-the-idea-guy
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av moridin Vis innlegg
Som vanlig er det bare å dra frem denne: http://signalvnoise.com/posts/2188-t...r-the-idea-guy
Vis hele sitatet...
Der var den jeg tenkte på ja!
Kan ta en titt på det for 80-90% av fortjenesten.
Trådstarter
[COLOR="Red"]#UPDATE-1:[/COLOR]

Har nå introdusert ideen til en kompis av meg som blir med på prosjektet med meg. Vi legger noen lapper i det og får en bekjent av meg (kompis av kompis) til å programmere. Kontrakt er underskrevet begge parter, så programmerer kan ikke stjele ideen. Hvordan dette utarter seg vet jeg ikke p.d.d, men we'll
keep goin'
Sist endret av Frenity; 28. februar 2014 kl. 00:21.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vil gjerne høre når appen er feridig og man kan laste den ned fra app-store.