Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 17574
Hei, føler meg veldi dum når jeg poster dette, men det får bare være...
Spørsmålet er som følger: Hvordan er det med (lovlig) alkoholsalg på søndager?
Har hørt at puber er de eneste stedene som selger drikke på søndager,. men vet ikke om det stemmer...

Så hvis dere vet om steder som selger alkohol på søndager hadde det vert fint
det eneste jge vet om er at det er lov å kjøpe lett øl ol på butikker hvis du er intersert i mer må du få tak i hjemmebrygg eller himkok
Gatekjøkken ?


himkok?
Du får selvfølgelig ikke kjøpt alkohol i butikken på en søndag, men du kan helt fint gjøre det på et utested.
Utestengt
Petter Pan's Avatar
Trådstarter
k, takk for svar
Sitat av Centurius
Gatekjøkken ?
Vis hele sitatet...
Har til gode og se alkoholsalg på ett gatekjøkken.Resturant derimot finnes det
mener å ha hørt at "GP" på tonstad i sirdal har utsalg på søndager
alkohol salg er ikke lov på søndager, men alkohol sjenking derimot er lov. butikker selger (derfor kun uåpnede produkter og kan ikke drikkes på stedet), mens restauranter, puber o.l. sjenker (produktet må drikkes på stedet).
Gå i en pakkis eller chippersjappe, spør litt diskret om det går ann å få et par pils fra bakrommet. Enten så mistenker de deg for å være kontrollør, ellers så får du kjøpt. Kan lønne seg å være litt kjent med de på butikken.
Sitat av Centurius
Gatekjøkken ?


himkok?
Vis hele sitatet...
hvor i all verden for du kjøpt alkohol på gatekjøkken??

himkok=hjemmebrent
hehe, når jeg tenker meg om nå så kommer jeg på at mix, mett og god har tatt over den gamle kroa... så nå tror jeg de regner seg litt mer som en "restaurant".
jeg veit om en storkiosk her oppe der man får kjøpt øl og cider på søndager
Istad fikk jeg kjøpt øl på en kebab sjappe