Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 683
Hei

Jeg sitter her å både knoter og sliter med å få sagt opp SWAP avtalen på mitt mobilabonnement.

Jeg har ubegrenset basis V1 abonnementet hos telenor men finner ikke ut hvor jeg skal klikke eller eventuelt trykke for å få sagt opp SWAP avtalen.

Hvis noen vet hvordan jeg kan løse dette så vennligst gi beskjed i denne tråden.

På forhånd, takk for svar.
Prøvd på "Mine sider" hos Telenor? Hvis ikke, bare ring Telenor's kundeservis, eller gå til en Telenor-forhandler.
Første treff i google:

Hvis du vil avslutte SWAP-avtalen før det har gått 24 måneder, kan du betale resterende nedbetalingene. Du beholder mobilen, men fordelene med SWAP vil opphøre (forsikring og mulighet for å bytte til ny mobil).

Ring oss på 915 09000 hvis du ønsker å avslutte din SWAP-avtale.
Vis hele sitatet...
https://www.telenor.no/kundeservice/oppsigelse/
Trådstarter
2 0
Oisann. Nå forstår jeg mer, jeg må først nedbetale for min kompliserte mobiliserte telefon før SWAP avtalen blir borte gitt.

Men takker for alle svar. Hip hip hurra nå er det påske.