Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1139
Har sett litt på gameplays osv. lurer på om dette spillet er noe og ha . det har får bra kritiker, men er litt skeptisk. Xbox eller pc (det er det de eneste spill maskinene.)
Ser jo litt morsomt ut, men jeg vil aldri brukt penger på det. Da har piratebay vert løsningen for meg.
Det er ganske kult, man føler seg jævlig hjelpeløs mens man spiller det.
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Ser jo litt morsomt ut, men jeg vil aldri brukt penger på det. Da har piratebay vert løsningen for meg.
Vis hele sitatet...
Agree haha
Jeg gir spillet tommel opp. jeg ble fryktelig avslappet og god når jeg spillte det. grafikken og gameplayet er helt sinnsykt.
Jeg spillte på Xbox
Jeg kjøpte Limbo dagen det kom ut på Xbox da jeg syntes det så veldig interesant ut og jeg har aldri angret på de få kronene spillet kostet. Limbo er kanskje ikke så langt at det gjør noe men det har en fantastisk atmosfære, flott design og kjempebra gameplay.
Spillet har vell i gjennomsnittet 1-2 timer gameplay alt etter tempo du spiller i men det kan ta en del lenger tid hvis du sitter fast da noen av puzzlene faktisk er litt vriene.

Jeg vil virkelig anbefale deg å skaffe deg Limbo men jeg vil helst råde deg til å kjøpe det. Limbo er laget av et lite Dansk studio som heter Playdead. Dette var deres første spill og jeg vil si at de debuterte i bransjen med glans. Så hvis du har et par kroner til overs, bruk dem på Limbo. Spillet er ikke dyrt men du får god valuta for pengene.
Sist endret av Quix; 15. februar 2012 kl. 18:41.
Er ganske glad i limbo, er ganske myk.
Litt kjedelig alene da, med litt gaffateip og en kjepp er det mulig, men multiplayer er absolutt anbefalt! Mye gøyere med litt konkurranse.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Fikk det vel gratis på Playstation network siden jeg et psn+medlem men hadde jeg visst at det var så givende hadde jeg gladelig betalt penger for det.
Har du kjøpt/lastet det ned å prøvd det da?
Ja, dette spillet er definitivt verdt hver eneste krone. Her blir du servert elegant gameplay med med skjønn grafikk og fantastisk musikk/lyd. Jeg må si jeg elsker atmosfæren i Limbo. Selv om dette spillet er laget uten noen form for dialog, historie eller forklaring på noe som helst, vil jeg si at Playdead har gjort en god jobb med å gjøre spilleren knyttet til spillet.

Hvis du kjøper Limbo og liker det, vil jeg også at du skal ta en titt på Braid og The Misadventures of P.B. Winterbottom. Dette er også to indie-spill med høy kvalitet og klasse over seg.
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Må si meg enig med andre her. Fantastisk spill! Anbefales på det varmeste!
Kjøpte spillet etter TB sin WTF-serie på spillet, og det så veldig interessant ut. Ikke kostet det mye heller, så absolutt verdt pengene, og litt til. Men som nevnt over, ikke piratkopier slike indie-spill, de koster ikke mye, og de som utvikler disse spillene trenger virkelig den støtten de får av betalende forbrukere, i forhold til store AAA-spill. Ikke at jeg sier ikke de taper på piratkopiering, men dette er en annen diskusjon.
Fantastisk flott platformerspill, anbefales på det sterkeste!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takker alle sammen