Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3650
Hei,

En venn av meg tok for to dager siden MDMA (uten meg). Han sa det var bra saker som de hadde fått av en bekjent.

Dager etterpå skulle han drikke alkohol, men opplevde intense magesmerter som førte til at han lå og vrei seg i ekstrem smerte. Dette gikk over etterhvert. Litt senere da vi hadde dratt på et annet vors så skjedde dette igjen. Jeg så ingen annen utvei enn å ringe 113, og han ble hentet av ambulanse. Han sa jeg ikke trengte å bli med.

Da han ankom legevakten tok han blodprøve og urinprøve. Han sovnet i venteværelse og da han våknet så bare bestemte han seg for å dra hjem.

Jeg er litt nervøs for at dette skal skje igjen, og mener det var dumt av han å bare dra hjem.

MDMA'en var ikke testet. Noen som har opplevd noe lignende eller vet om det er noe annet han har fått i seg? Ble det trigget av alkoholen?

Mvh

Småbekymret venn
Kan være helt urelatert til MDMA og. Mye som kan forårsake magesmerter!
Det kan ha vært alt fra en dårlig kebab dagen før til sketchy MDMA. De eneste som sitter på et skikkelig svar er helsepersonel som tok testene av kameraten din.
Mdma er etsende, det merker du lett om du smaker på det. Prøvde meg på å snorte krystaller en gang, og det gjorde latterlig vondt i nesa. Jeg vil tro at om man har en litt følsom mage kan man få en reaksjon på dette stoffet. Eller det kan være noe helt annet urelatert...
Man kan lett få magesår av både mdma og alkohol. Det er veldig vondt. Å få magesmerter etter å ha tatt begge deler bør ikke vær noe sjokk, det er sterkt for magen.
MDMA er da vel ikke etsende i rekreasjonelle doser(mm. det er veldig skittent /extacy.)