Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 792
Heisann. Har i det siste storkost meg med Half-Life 2. Dette spillet kjøpte jeg gjennom Steam, å nå som jeg har runna det lengter jeg etter mer.. har sett "Half-life 2: Episode 1 og Half-life 2: Episode 3 tilgjengelig i Steam-shoppen også.. Er episode 1 f.eks samme spillet som det vanlige Half-life 2 med kapitler som "Dark Energy, Water Hazard og Entanglement" eller er dette nyere versjoner? Isåfall, er disse nye episodene like bra som Half-life 2 originalen?
Det er fortsettelsen på half-life storyen, vil si at de er dårligere
Såvidt jeg husker er det akkurat som hl2, bare nye brett. Er gjerne ikke lange biten tho. 1/4 av hl2 i lengde kanskje.
Episode 1 og 2 er fortsettelsen på Half Life 2 sin story, i episoder. De er begge bra, og jeg personlig syns de er enda bedre og mer spennende enn selve HL2.
Det lages en remake av Hl1, den heter Black Mesa
strålende aleX, noen anelse om når denne kommer ut? elsket hl1 mitt beste spilleminne by far :P
Om du vil ha noe "tilleggspakke" på HL2, så last end The hidden: Source
Gratis mod, men fyttifasan den er bra
Sitat av AleXzorZ Vis innlegg
Det lages en remake av Hl1, den heter Black Mesa
Vis hele sitatet...
Sitat av jassågitt Vis innlegg
noen anelse om når denne kommer ut?
Vis hele sitatet...
Vi jobber på spreng for å få den ut iløpet av året. (Altså 2009)


Om du likte HL2 så er episodene vel verdt pengene. Vil anbefale deg å gå for The Orange Box om du skal kjøpe disse, så får du litt mer morro for pengene i samme slengen.
Sist endret av grudgE; 12. september 2009 kl. 18:05.
Jeg vil ikke si at Episodene er dårligere, men de er kortere.
Episode 3 er ikke tilgjengelig enda, så regner med du mener Episode 2
Gled deg til white forest *glise*