Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 999
Ronnie James Dio spiller i Trädgården i Göteborg 20/7.
Jeg reiser.
Noen andre?

Tar bilden til fra Stavanger til Kristiansand og ferja til Göteborg. Hadde vært morsomt med et lite nFF @ Skagerakk (eller noe sånt) treff...
Folk kan si hva de vil, men DIO kicker ass'en til Ozzy...fetere vokal skal du lete lenge etter...

And guys, don't talk to strangers...
Karen er jo en legende! Hadde jeg hatt lov, så hadde jeg dratt på direkten. Jeg vil ha partyrapport!
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Fetere vokal skal du lete lenge etter?

Hmm...ikke så jævlig lenge egentlig. Blackie Lawless rocker kølla til ALLE! Og folk trenger ikke prøve å diskutere det engang. Blackie burde blitt Sir Blackie Lawless. Det har jeg ment siden 1988, og det står jeg for den dag i dag.

...men Dio er jo en jævel han også da
Det er klart det finnes råere vokalister enn Dio, f.eks Blackie og Kurt Nilsen MEN uansett, du skal lete lenge om du ikke har så god peiling på musikk og vokalister...
det som er så bra med Dio er at han er like god live.

Har sett han to ganger. Begge gangene på Stjørdal i sør-trøndelag. En gang alene og en gang sammen med Deep Purple.

har enda til gode å Se Blackie.. det hadde vært jævlig fett å se w.a.s.p. spille de gamle gode hitsa!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
heh. Skal kanskje til göteborg til sommeren men aner ikke dato og jeg tror ikke jeg blir å dra på noen konsert.
Sun 7/18 Helsinki, Finland Tuska Metalfest
Tue 7/20 Gothenburg, Sweden Tradgarden
Wed 7/21 Karlskoga, Sweden Kino

Drar på en av disse,usikker på hvordan det blir. Mest sannsynligvis i Sverige på tur hjem fra Amsterdam.
skal til finland jeg og se dem :P er i syden ellers :P
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Aslevik
har enda til gode å Se Blackie.. det hadde vært jævlig fett å se w.a.s.p. spille de gamle gode hitsa!
Vis hele sitatet...
Hadde vært überfett!
Jeg har en gammel VHS med W.A.S.P. "Videos in the Raw" eller noe sånt. Jævlig fet. Kjøpte også dvden "The Sting" nettopp. Ikke like rå. Du ser at dem er gamle. Blackie har blitt småfeit og greier, men jeg får fortsatt en herlig nostalgisk følelse av å se på...
INGEN av vokalistene nevnt i denne tråden, kommer i nærheten av Bruce Dickinson, engang. <-- (Trykket så hardt jeg klarte på det punktumet)

--==BH-Eagle==--
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Er det tildligere w.a.s.p gitarist som spiller nå? Doug Adlrich har vell begynt i whitesnake, som forøvrig kommer ut med en dobbel-live plate. Jeg tror jeg drar på konserten.... Er skikkelig stor Dio fan!
/off topic/: Noen som er interresert i å "trade" dio-videoer?
Gitarist er Craig Goldy,som vi kjenner fra Dream Evil og Magica. Doug Aldrich var tydeligvis en dust og spiller nå med Whitesnake.

/off topic/ Dio-Video på www.catchtherainbow.com
Lenge siden dio er hørt i mine ører. Gleder meg (til musikk videos da, skal ikke til konsertene)
Opprinnelig postet av Mantus
Gitarist er Craig Goldy,som vi kjenner fra Dream Evil og Magica. Doug Aldrich var tydeligvis en dust og spiller nå med Whitesnake.

/off topic/ Dio-Video på www.catchtherainbow.com
Vis hele sitatet...
Ikke snakk stygt om Doug... Han er en kjernekar. Det har aldri vært snakk om at Doug skulle være med i dio lengre enn i 1 album ifølge ham selv. Takker for info om ny gitarist!
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av BH-Eagle
INGEN av vokalistene nevnt i denne tråden, kommer i nærheten av Bruce Dickinson, engang
Vis hele sitatet...
HAHA!
Bruce Dickinson...hehe...funny!
Opprinnelig postet av Gitarfreaken
Ikke snakk stygt om Doug... Han er en kjernekar. Det har aldri vært snakk om at Doug skulle være med i dio lengre enn i 1 album ifølge ham selv. Takker for info om ny gitarist!
Vis hele sitatet...
Ikke meg imot. Craig Goldy er uansett den nest beste Dio-gitaristen (etter Vivian Campbell som garantert er en stor idiot)

Opprinnelig postet av ninja5000
HAHA!
Bruce Dickinson...hehe...funny!
Vis hele sitatet...
Tja...Like morsomt som å rangere Blackie Lawless over RJD mener nå jeg. Dere tar begge feil
Sist endret av Mantus; 11. mai 2004 kl. 01:23.
n5k
Rokkukyu
n5k's Avatar
Trådstarter
Dio er ihverfall bra. Dickinson er jo en av grunnene til at jeg ikke er noe særlig Maiden fan...