Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 803
Anonym bruker
"Moden Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla freaks, har ikke flere papir igjen så vil teste denne metoden for første gang. Har tenkt på nå og smelte hasj i skje med kokesmør og spise det, går det? Noen tips?
Anonym bruker
"Moden Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Funker stekesmør eller burde jeg bruke Melange
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan gå begge veier, det kan funke eller så funker det ikke. Tok rundt en grammer og smelta det i smør en gang, jeg fikk litt latterkrampe så ga det seg man blir tjukk hvis man eksperimenterer med det der for mye, er ikke bra å kaste inn smør i kroppen på den måten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan gå begge veier, det kan funke eller så funker det ikke. Tok rundt en grammer og smelta det i smør en gang, jeg fikk litt latterkrampe så ga det seg man blir tjukk hvis man eksperimenterer med det der for mye, er ikke bra å kaste inn smør i kroppen på den måten.
Vis hele sitatet...
Blir du også tjukk av smøret på brødskiva? Det er jo ikke snakk om så store mengder…
Anonym bruker
"Moden Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lag vannbad, få det til å koke deretter skru ned temperaturen til rett under kokepunkt. Bland kokosolje/smør med hasjen og la det småputre i 45 min mens du av og til rører rundt. Kjøp en pakke brownie og bruk dette som smøret i oppskriften. Ikke ta for mye, tar 2 timer før det smeller etter inntak
Vil også anbefale vannbad og la det varmes i smøret over 30-45min og røre av og til. Bruker du spiseskje metoden så er det stor sjanse for at hasjen ikke blir varma nok
Lag deg heller skakkao. Thc er fettløselig, så det løser seg fint opp i melk �� lag deg en god kakao, gjerne med litt Meierismør oppi. Har hatt veldig god effekt av det personlig��
En solid dasj kokosolje i en kjele på lav varme.

0,3++ med brunt.

Rør klumpen rundt i fettet til den løsner opp.

Vent 10-15, imens du rører om av og til.

Skrap av sammen opp med en slikkepott, og la alt gå ned i svelget.

Bon appetitt

Kan også bruke smør, men viktig at det er høy fettprosent
Sist endret av Dinjo; 25. september 2023 kl. 22:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan gå begge veier, det kan funke eller så funker det ikke. Tok rundt en grammer og smelta det i smør en gang, jeg fikk litt latterkrampe så ga det seg man blir tjukk hvis man eksperimenterer med det der for mye, er ikke bra å kaste inn smør i kroppen på den måten.
Vis hele sitatet...
Har du flere kostholdstips anno 1970?
Hva ble det til? Smelte smør og ta små hasjbiter oppe i er en vanlig metode, for så shotte smøret eller blande det ut i go morgen yogurt. Obs, du bør ha noe å skylde ned den vonde smaken i ettertid.

Sitat av robhol Vis innlegg
Har du flere kostholdstips anno 1970?
Vis hele sitatet...
Lmao
Sist endret av IneartheDx; 26. september 2023 kl. 16:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.