Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1143
Lenge lurt, vi som har noen år på baken vet og husker 90 starten v 2000 tallet når knips var helt syyyyykkkke. Det undres er hvordan det er i dag? Teste no greier men ikke f om det skal måles som gamle dager(ja jeg sa gamle dager) hva tenker folk??
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må nok kjøpe rene stoffer skal du fremkalle den magien. Prøv å bland litt MDA sammen med MDMA’en(og kanskje litt speed) eller MDMA, 2cb og litt speed.

Da får du skikkelig grooovy form. Ikke den der iskalde mekaniske MDMA formen(MDMA’en er ikke som før) som omtrent består av spenning i muskler og tomhetsfølelse følelser.
Det var ikke sterkere før i tiden, knips er idag fylt med mye mer MDMA enn tidligere. Grunnen til at mange "oldtimers" tenker dagens knips er svakere er fordi de har rævkjørt hjernekjemien sin såpass på disse ravene at de aldri får magien tilbake. Derfor vil alt de tar idag virker subpar.

Ville heller bare brukt reine krystaller. Måle opp og få det gjort skikkelig istedenfor å kødde rundt med knips med ukjent mengde virkestoff og gudvethva annet det er blandet med. Kanskje kombinere det med litt ketamin, som kan gi deg litt av den gløden tilbake
Sist endret av Jorg; 2. september 2023 kl. 12:25.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
Det var ikke sterkere før i tiden, knips er idag fylt med mye mer MDMA enn tidligere. Grunnen til at mange "oldtimers" tenker dagens knips er svakere er fordi de har rævkjørt hjernekjemien sin såpass på disse ravene at de aldri får magien tilbake. Derfor vil alt de tar idag virker subpar.

Ville heller bare brukt reine krystaller. Måle opp og få det gjort skikkelig istedenfor å kødde rundt med knips med ukjent mengde virkestoff og gudvethva annet det er blandet med. Kanskje kombinere det med litt ketamin, som kan gi deg litt av den gløden tilbake
Vis hele sitatet...
Er faktisk forskjell. Kan finne frem info senere i kveld, men MAPS alene har funnet 4 forskjellige former for MDMA(ja) som virker litt annerledes.

Kan ikke ordene i hodet, men kommer tilbake med mer etter selskapet. Ciao!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er faktisk forskjell. Kan finne frem info senere i kveld, men MAPS alene har funnet 4 forskjellige former for MDMA(ja) som virker litt annerledes.

Kan ikke ordene i hodet, men kommer tilbake med mer etter selskapet. Ciao!
Vis hele sitatet...
Nå tror jeg du roter her, fordi MDMA er et konkret stoff, 3,4-metylendioksymetamfetamin, men gjerne del om du finner artikkelen igjen!

At det kanskje var andre stoffer blandet inn i knipsene på 90-tallet som ikke er MDMA er derimot riktig. Derfor jeg foreslo blant annet flip med ketamin, selv om amf, 2CB, MDA, meth sikkert også var populært før i tiden. Har også hørt at en del knips før ikke hadde noe som helst MDMA i seg, istedet mephedrone, som effektmessig kan ligne på en miks av mdma og coke.
Sist endret av Jorg; 2. september 2023 kl. 15:58.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
Nå tror jeg du roter her, fordi MDMA er et konkret stoff, 3,4-metylendioksymetamfetamin, men gjerne del om du finner artikkelen igjen!

At det kanskje var andre stoffer blandet inn i knipsene på 90-tallet som ikke er MDMA er derimot riktig. Derfor jeg foreslo blant annet flip med ketamin, selv om amf, 2CB, MDA, meth sikkert også var populært før i tiden. Har også hørt at en del knips før ikke hadde noe som helst MDMA i seg, istedet mephedrone, som effektmessig kan ligne på en miks av mdma og coke.
Vis hele sitatet...
New York, May 26, 2023 /PRNewswire/ -- Terran Biosciences ("Terran"), a biotech platform company dedicated to the development of transformational therapeutics for neurological and psychiatric diseases, has announced the publication of a PCT patent application covering what may be the first comprehensive salt and polymorph screens of the empathogens MDMA, (R)-MDMA, (S)-MDMA, MDEA (MDE), (S)-MDEA, (R)-MDEA, MDAI, MBDB, (S)-MBDB, (R)-MBDB, and MEAI.

(Kun MDMA, (R)-MDMA, (S)-MDMA)

https://www.prnewswire.com/news-rele...301835390.html

Er på vei ut døra, så finner ikke noe bedre enn dette, men det er mye annet som kan ha innvirkning.
Aner ikke om det er vanlig med MDMA’en i annen form enn racemisk, men (R)MDMA og (S)MDMA har nevneverdige forskjeller. Var ikke det jeg egentlig skulle nevne tho, så jeg får se om jeg finner den artikkelen jeg lette etter da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
New York, May 26, 2023 /PRNewswire/ -- Terran Biosciences ("Terran"), a biotech platform company dedicated to the development of transformational therapeutics for neurological and psychiatric diseases, has announced the publication of a PCT patent application covering what may be the first comprehensive salt and polymorph screens of the empathogens MDMA, (R)-MDMA, (S)-MDMA, MDEA (MDE), (S)-MDEA, (R)-MDEA, MDAI, MBDB, (S)-MBDB, (R)-MBDB, and MEAI.

(Kun MDMA, (R)-MDMA, (S)-MDMA)

https://www.prnewswire.com/news-rele...301835390.html

Er på vei ut døra, så finner ikke noe bedre enn dette, men det er mye annet som kan ha innvirkning.
Aner ikke om det er vanlig med MDMA’en i annen form enn racemisk, men (R)MDMA og (S)MDMA har nevneverdige forskjeller. Var ikke det jeg egentlig skulle nevne tho, så jeg får se om jeg finner den artikkelen jeg lette etter da
Vis hele sitatet...
Det brukes idag en nyere og annerledes syntetiseringsrute/metode i produksjon av MDMA. Tidligere så var safrole den aller mest populære forløperen i produksjonen av MDMA, men denne forløperen har blitt ekstremt overvåket og vanskelig å komme over. I dag er det blitt veldig populært å bruke piperol -> PMK som forløper i produksjonen av MDMA. Begge syntetiseringsrutene/metodene produserer jo det samme molekylet, men om de forskjellige forløperne som brukes i produksjonen påvirker funken av det endelige produktet har vært ekstremt interessant å vite mer om.