Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 619
Sorry for å lage enda en tråd angående urinprøve, men jeg føler meg helt paranoid og bruttern sa han ikke var villig til å låne urin slik at jeg består så jeg er på egenhånd nå.

Så nå lurer jeg på om dere tror jeg kan pisse cleant kommende fredag? Tok 40mg oxy instant release kapsler sist idag faktisk så jeg har altså 5 døgn til urinprøven på fredag.

Hvis jeg drikker en kjempesvær mengde med vann frem til fredag, tror dere jeg er safe? Noen fler råd for å få det ut av urinen kjappere?

Jeg holder på å få panikkangrep etter at jeg fant ut at jeg bare må pisse selv nå på fredag. Setter utrolig stor pris på all svar og råd 🙏🏼

Urinprøven tas forresten hos fastlege og han pleier å sende den til labanalyse. Ut i fra tabellen fra tidligere prøver så har den eget felt for Oksykodon og et eget for OPIAT bare sånn fyi.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke lever morrapisset så er du nok safe ����
Tren mye, det hjelper rense systemet - vurder og stoppe med oxy mens du pisser, lett for meg og si, men høres ut som at det er en årsak til at du testes.
Lykke til.
Du har postet innlegg og meldt om denne testingen når det var 8, 6, 4 og 5 dager igjen.
Tror du det hjelper å spørre flere ganger?
OmgZ0raz0
39 0
1 uke siden
Hei, jeg lurte på om det er rimelig av meg å satse på at jeg er clean fra Oxys om 8 dager fra må for å bestå en urintest? Fastlegen sender til labanalyse.

Har brukt 100mg Oxys spredt utover siste 3 dager og testen er mandag om en uke.
Vis hele sitatet...
Du har allerede vært på urintest i mellomtiden siden den tråden her.

Fool me twice, shame on you? Lykke til. Håper den ikke er ren =)