Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1078
så for en tid siden at det kommer eller har kommet ett nytt turtelsspill. med grafikk alla tegneserie slik som Hulken og XIII (husker ikke hva denne grafikk typen kalles).
men greia er atte jeg så dette nye spillet til gamecube og kom ikke helt over det skikkelig gamle 2D turtelsspillet.

kommer/er det nye spillet til PC eller ps2? fikk dritlyst til å denge skurker med michelangelo
de spille har vel en grafikktype som heter toolshaded eller no, turtles kommer til ps2 i mars en gang
PC: Teenage Mutant Ninja Turtles
27-Feb-2004 EU
28-Nov-2003 US
Released US


PS2: Teenage Mutant Ninja Turtles
27-Feb-2004 EU
21-Oct-2003 US
Released US

Du kan sjekke release datoer på www.tothegame.com
Ikke kjøpr det. Det er ikke verdt pengene.
Jeg lasta det ned til xbox, og det er alt for enkelt. Gøy i ca. 4 minutter.
Men grafikken er kul

btw: turtles, ikke turtels

(og en annen ting. Det er Donatello som er fet, ikke de andre kjipingene )
jeg har hørt det er veldig barnslig
Husker da Turtles kom til Europa (og USA?) så måtte de døpe det om til Teenage mutant HERO turtles av en eller annen grunn, fremfor orginalen, Teenage mutant NINJA turtles.. Kanskje ninja var litt for skummelt, eller for lite "heltete"


edit: Michelangelo er tøffest! De andre kan spise donglebær..
Det er vel ikke det gamle spillet som var på gode gamle Supernintendo det er snakk om her vel? eller er det et nytt spill?
er nok et nytt spill ja
morro... dette må testes er det noen som har en link hvor jeg kan se noen bilder eller lese litt om det?
Omtale:
http://mads.gamespot.com/mac-ad?&_RGROUP=2315&NCAT=1:&CNET-BRAND-ID=4&HUB=pi&PTNR=2&LOCALE=En_US&&CNET-SITE-ID=6&ASSET_HOST=mads.gamespot.com&adfile=2441/12/544073_wc.ca

Offisiell side:
http://www.konami.com/tmnt/
noen som vet om dette kommer til xbox?
les hva ninja5000 skreiv litt lengre opp du
Ville bare si at dette spille er ikke moro, som Ninja sier moro i 4 min.
Ble ganske skuffet husker de 2d spillen til snes hvar ganske moromen dette sugde egentlig...
men spiller man på julaften har turtlesene nisseluer. det er kult.
Jeg har bare prøvd demoen, men jeg syns det var meget bra.

Ninja5000: Leonardo eier alle, og det har han alltid gjort. Donatello med pysestaven sin .
eh, spillet har vært ute en på warez ganske lenge...

Noen kamerater av meg har det, de spelte det i 2timer på forige LAN. Det så underholdende ut, men turtles in time er best!


Donatello er KONGEN av Turtles!
Alle veit jo det!
Opprinnelig postet av orodreth
de spille har vel en grafikktype som heter toolshaded eller no, turtles kommer til ps2 i mars en gang
Vis hele sitatet...
Offtopic: Heter det ikke Cellshader?
Opprinnelig postet av BH-Eagle
Offtopic: Heter det ikke Cellshader?
Vis hele sitatet...
sikkert samma det!
Har egentlig bare sett noen screens og lest et preview av spillet, må vel prøve det før eller siden

Opprinnelig postet av Stirling

Ninja5000: Leonardo eier alle
Vis hele sitatet...
Alle vet jo at shredders sine fotsoldater eier alle turtlesene på en god dag, dessuten, i de nye seriene ser de drit harde ut. ( se avataren min )
Leonardo er kongen ja.....to sverd og blått headband...han var min helt som ung...

BTW grafikken heter celShade, ikke toolshade.....