Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 727
Hei, jeg har tatt MDMA med kompiser et par ganger, og hver gang har de fått ettervirkninger og blir deprimerte/stressa i dagene etterpå. Jeg har aldri kjent noe av disse effektene. Jeg er helt fin dagen etterpå, null endring i humør. En kompis av meg som er erfaren med MDMA sier at dette kan skje om du ikke vanligvis har særlig mye seratonin i kroppen. Er dette sant? Evt. hva kan være grunnen?
Klager ikke på at jeg slipper det, men jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor jeg ikke har samme opplevelsen som andre
Holder du anbefalte doser og pauser så er afterglow en veldig vanlig ting å få etter bruk. Jeg pleier som oftes å føle meg bedre i dagene etter enn jeg vanligvis gjør.
Jeg opplevde ikke angst, depresjon og de kjipe mentale bivirkninger av dop/alkohol før rett og slett fordi jeg var såppass ødelagt i hodet at det ikke kunne bli værre.
Kompisene dine overdoser eller doserer for ofte/for mange redoseringer.

Jeg har heller aldri hatt noe depresjon eller tunge dager etter mdma, heller litt afterglow. Men jeg har aldri dosert høyere enn 200mg, og til og med det er litt meget for meg på bare 75kg og jeg har alltid hatt flere måneder i mellom bruken.

Bruker for det meste noen øl i helgene og noen jointer i løpet av uken, bare for å gi et bilde av rusvanene mine ellers
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Kompisene dine overdoser eller doserer for ofte/for mange redoseringer.

Jeg har heller aldri hatt noe depresjon eller tunge dager etter mdma, heller litt afterglow. Men jeg har aldri dosert høyere enn 200mg, og til og med det er litt meget for meg på bare 75kg og jeg har alltid hatt flere måneder i mellom bruken.

Bruker for det meste noen øl i helgene og noen jointer i løpet av uken, bare for å gi et bilde av rusvanene mine ellers
Vis hele sitatet...
Jeg og kompisene mine har tatt stort sett samme mengde MDMA og redoserer sammen. Jeg er faktisk den som vanligvis tar mer enn de andre, rundt 300mg på en kveld der jeg dropper rundt 240 og senere sniffer resten. Så det gir egentlig ikke mening, ettersom jeg tar mer og er mindre forsiktig med doseringen enn de er.
Jeg har svart belte i MDMA så jeg bør også klare å svare for meg her.

Korrekt setting, dosering og fysisk form vil som oftest gjøre at du unngår en "hangover" men istedet har en "afterglow".

For høy dosering, eller hyppig gjør "hangoveren" værre og gjør at man blir lettere deprimert tiden etter MDMA.


Jeg har også hørt den mange ganger at man har lite serotonin i kroppen fra før dersom man ikke har nedtur på MDMA, men jeg tror farmakologien bak det er mye mer komplekst enn det.


Jeg er ganske sikker på at kompisene dine kjører for hardt. De aller fleste gjør det etter en håndfull erfaringer med MDMA.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg har svart belte i MDMA så jeg bør også klare å svare for meg her.

Korrekt setting, dosering og fysisk form vil som oftest gjøre at du unngår en "hangover" men istedet har en "afterglow".

For høy dosering, eller hyppig gjør "hangoveren" værre og gjør at man blir lettere deprimert tiden etter MDMA.


Jeg har også hørt den mange ganger at man har lite serotonin i kroppen fra før dersom man ikke har nedtur på MDMA, men jeg tror farmakologien bak det er mye mer komplekst enn det.


Jeg er ganske sikker på at kompisene dine kjører for hardt. De aller fleste gjør det etter en håndfull erfaringer med MDMA.
Vis hele sitatet...

Jeg er veldig uforsiktig med doseringene mine, tar ofte mer enn det som er anbefalt og redoserer mer hyppig enn de jeg er med. De jeg tar med er heller ikke særlig erfarne, og de har tatt MDMA omtrent like mange ganger som jeg har. Så det gir liksom ikke helt mening at de får så mange bivirkninger og jeg våkner helt normal dagen etterpå. Jeg får ikke noe særlig til afterglow heller, våkner bare og har lyst på mer MDMA liksom.
Sitat av jordbærkaramell Vis innlegg
Jeg og kompisene mine har tatt stort sett samme mengde MDMA og redoserer sammen. Jeg er faktisk den som vanligvis tar mer enn de andre, rundt 300mg på en kveld der jeg dropper rundt 240 og senere sniffer resten. Så det gir egentlig ikke mening, ettersom jeg tar mer og er mindre forsiktig med doseringen enn de er.
Vis hele sitatet...
Da er du nok bare "heldig" enn så lenge. Men én dag vil nok hellet ta slutt.