Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1310
Sjekk ut :

http://valhall.oyan.com/~wajuk/ekf14/

Er ikke ferdig enda, så se bare på deisignet. Fint med forbedrings tips

takk for alle tilbakemeldinger
Fin side dette, godt og enkelt design, men noen av de (jeg kalder dem)"artig-boksene"(nyhetsboksen, mailinglisten, osv) var ikke så peng å se på.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Enkelt design som var lett å navigere, ikke noe spess ekstraordinert.

Videre: http://validator.w3.org/check?uri=ht...juk%2Fekf14%2F
Sykt bra side!
Trådstarter
Takk ZODORiX:P

Jeg har tenkt å gjøre noe med de "artige-boksene".. er helt enig i at de ikke er noe å se på..;-) hihi

Kan jo også innrømme til Delusional at jeg jobber med det ekstraordinære... ;D Kanskje du har noen gode tips til hva som kan være spess ekstraordinert?
Hva med å midtstille siden?
Jeg ville ikke midtstille den siden! tror den koser seg i venstre hjørne
hmm.. sikker ? kanskje gjøre den bredere da ?
Trådstarter
hm... Kanskje det hadde vært bedre med midtstilt??? Gidder ikke å endre nu...Selv om det er fort gjort, får jeg gjøre det en annen gang..:P
Ikke midtstill!
Denne siden passer helt til venstre...

Ett ord om siden: SEXY!
Ikke midtstill, dette er en typisk venstre eller høyrestilt side ;>

Mailinglist-stil-boksene var dog fæle å se på. Ellers, helt grei side, ikke noe spektakulært, akkurat slik jeg liker ting. Enkelt å finne fram osv, men jeg tror du med fordel kunne fått linker til å stå ut mer i "ikke-hovra"-tilstand.

Akkurat linja Dato: 12. 02. 2004 | Brukere online: 1 | Din ip: 82.164.82.234 | Antall besøkende: 111 kan i mine øyne med fordel droppes, det er liksom grenser for hvor interessant slikt er, bare fordi _kan_ php...
er fan av sider som ikke er midstillt jeg, midstillt er så standar i dag. La den være som den er.
Du er min venn
niigu's Avatar
Pen side.
Dog hadde jeg problemer med å "tyde" den striplete linjen til høyre for menyen.

Ikke midstill, da kommer jeg personlig og dreper deg

ngu
Ser du har oppdatert litt, den nye bakgrunnen i mailinglist, (gusjelilla) var ikke akkurat noe pen, og ødelegger for resten av det pene designet.

Uhm. Ja, og pass på å få lik avstand fra tekst til venstre kant i "hva skjer" og mailinglist....
Layouten er bra, men grafikken på knappene henger ikke på greip. De er alt for forskjellige. Individuellt er designen på hver av knappene bra...prøv å la designen være litt gjennomgående.

Thats my humble opinion
Veldig mange fine feilmeldinger! Stå på!

"Warning: main(irc.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/wajuk/public_html/ekf14/index.php on line 275

Warning: main(): Failed opening 'irc.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/wajuk/public_html/ekf14/index.php on line 275"
Opprinnelig postet av RipZ
Veldig mange fine feilmeldinger! Stå på!

"Warning: main(irc.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/wajuk/public_html/ekf14/index.php on line 275

Warning: main(): Failed opening 'irc.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/wajuk/public_html/ekf14/index.php on line 275"
Vis hele sitatet...
Lukter CHMOD?
må bare si jeg er imponert... en av de beste sidene jeg har sett...

virker seriøs og "spennende" enkel å navigere og ikke glorete som mange sånne sider lett blir...

creds
Takk for alle fine svar..

Feilmeldingene dukker opp fordi jeg ikke har lagd eller lagt ut alle sidene... Altså med andre ord: så er ikke siden ferdig...Har ikke noe med CHMOD'n å gjøre..;P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har oppdatert siden litt... Og trenger litt kritikk på hva som bør forandres og hva som mangler på siden.! På forhånd takk!
Fortsatt lekker.
Eneste er at det kan bli litt mye banner-ting, siden menyen er litt banner-aktig.
Behagelig rollover i menyen btw.

Nice work!
Kjempeside, elsket det med bilder i menyen ("hovedsiden, info "osvosv)
Heftig å se hva krigen i Irak koster!