Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 829
Jeg har drevet så smått med 3Dsmax i et par dager nå, og tenkte jeg måtte prøve på litt abstrakt kunst, vet ikke om dette kan kalles kunst da, men..

Er altså det første jeg har laget, ha det i bakhodet, mens dere slakter bildet :P

Kommer vel ikke til og mekke så mye abstrakt, skal heller satse litt på modellering, det virker gøy
very impotent freak
Delusional's Avatar
Det der har blitt gjort en milliard ganger før og jeg er rimelig lei av å se slikt, dessuten er ikke det trendwhore abstrakt ting engang. Sikkert fint for deg at du har laget noe, men det der er vist ien million tutorialer på nettet. Bli litt mer kjent med programmet.
for oss n00bs som ikke mekker 3Dsmax ser det utrolig bra ut!
Trådstarter
mm, vet det er kjedlig og alt det. Som sagt, så blir det nok ikke mye abstrakt jeg gidder å lage.
Holder også på å gjøre meg kjent med programmet, men det er mest for modellering av ting&tang.
Synes det var litt stilig, uansett første gang eller ikke. Kan ikke se at det er laget i 3d studio da..! :P ser egentlig mere ut som en photoshop art tegning eller noe..!
Synes det så fett ut jeg zwifty
8/10
Asso fonten sux.

Selvom bildet er laget mange ganger før synes jeg det er stilig, bra fargevalg. Jeg har såvidt åpnet 3dmax og tatt 4 toturials som er under hjelp og skjønner ikke dritten alikkavel. En og en halv tommel opp!
har aldri prøvd meg på 3dsmax i det hele tatt, så jeg har null anelse om hvor vanskelig/lett det er å lage denne typen ting, men hvis det er første gangen, så syns jeg ikke det er så gæærnt! Som et par andre sier er det noe som er laget ca 1 brd ganger før, men et sted må man jo starte
jeg har bare en ting å si til bilde ditt:

mmmmm
Nå er ikke jeg noen fan av sånne pointy-abstract-ting men det der så jo fint ut, det.
Du er min venn
niigu's Avatar
Nei.
3DS er morsomt, når man klarer å få et resultat...(uansett hvilket)

Noen sa en gang (husker ikke hvem...Nerdrum?): du kan ikke lage god abstrakt kunst, før du kan lage god figurativ kunst.

Lag noe figurativt! Så får vi se...
Trådstarter
BH-Eagle: Jobber med saken :P, kan sikkert poste her om jeg får til noe brukbart etterhvert. Som jeg helt sikkert ikke gjør
Opprinnelig postet av zwifty
BH-Eagle: Jobber med saken :P, kan sikkert poste her om jeg får til noe brukbart etterhvert. Som jeg helt sikkert ikke gjør
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke noen guru på 3ds MAX, men hvis du trenger noen tips eller lurer på noe: send meg en PM så skal jeg svare etter beste evne. VET hvor vanskelig dette kan virke i begynnelsen.

EDIT: IKKE unnskyld bildet ditt med en tekst på selve bildet. Det eneste dette oppnår er dårlige kritikker! La bildet ditt tale for seg selv.
Sist endret av BH-Eagle; 14. februar 2004 kl. 23:37.
Noen som veit om en fin tutorial til å lage lignende abstrakt surr i photoshop?
Opprinnelig postet av SuppaDude
for oss n00bs som ikke mekker 3Dsmax ser det utrolig bra ut!
Vis hele sitatet...
Veldig enig! Men eg har jo sett lignende mange ganger,
men det anyway godt gjort!