Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 1936
falshfilm

ta en titt på denne. KOmmer til den grønne enga på den andre planenten, men hva er hensikten der, har trykt på alt..hmm irriterende..
visst du mener der med han som røyker så trykker du bare ett par ganger på pipa så hiver han den i fra seg, så bruker du den som nøkkel?
Hei, den var ikke så vanskelig.
Tok meg 5 min
Er det der hvor den maurslukeren er ?
Isåfall, trykk på den planken som ligger litt oppi til venstre, så kommer edderkoppene gående til maurslukeren og den blir mett.
Dermed kan du gå forbi.
Shira's Avatar
Trådstarter
74 0
det er ikke nok til å komme seg vidre, men kom til neste brett gøyalt spill
jeg sitter nå fast der med strømhuset, røyk blåses ut av noen rustne røyr. men hva skal "Q" og "Direction" stå på? skal man trykke på noe spesielt på de lysbryterknappene?
Argh, avhengighetsspill!
Har kommet til sauene, men kommer ikke lengre. Noen tips?
la de krokofanene komme inn til ham, så spiser han den opp, hiver ut restene av fisken, så kommer det en fugl, trykk på fiske rester, trykk på fugl, så kommer du videre
One of the good guys
2rs1's Avatar
Er det noe kode med de sikringene/bryterne?
Rett over maurslukeren.

Edit: Trykka som faen, så kom den

Edit2: huhu.. Jeg runna det
Sist endret av 2rs1; 14. januar 2004 kl. 00:08.
det står jo på den maskinen "Q=50"
EDIT: Aha, la den stå på 50 mens du trykker i midten på den til venstre, tada en stige kommer frem
Dette var jo helt genialt. Noe av det sykeste jeg har sett i Flash. Flinke folk altså.. De er.. ja, flinke.
Der var jeg igjennom det
Maddy, hvis du hadde sett på døra så hadde du sett koden
Shira's Avatar
Trådstarter
74 0
ha runna det, fett spill hehe
Men hvor mange edderkopper skal den maurslukerjævelen ete da! Blir jo aldri mett for faen!
Sist endret av DonTomaso; 14. januar 2004 kl. 00:35.
Shira's Avatar
Trådstarter
74 0
hehe du må gå opp trappa mens han spiser
Opprinnelig postet av Shira
hehe du må gå opp trappa mens han spiser
Vis hele sitatet...
Herregud for en idiot jeg er! Men hvis jeg hadde møtt den maurslukeren i et mørkt smug skulle ha faen meg fått svi!

Fantastisk flott spill forresten!
Sist endret av DonTomaso; 14. januar 2004 kl. 00:50.
spellingnazi
canonix's Avatar
Litt for enkelt, men artig konsept.
Jeg finner faen meg ikke ut hva jeg skal gjøre etter den helvettes pipa har liksom vridd rundt.. Heisen går, folka hopper.. Hva skal jeg egentlig gjøre ???
edit: game completed astroid saved..
Sist endret av Psych|Com; 14. januar 2004 kl. 10:07.
woohoo! been there, done that
Opprinnelig postet av e_roevik
Jeg finner faen meg ikke ut hva jeg skal gjøre etter den helvettes pipa har liksom vridd rundt.. Heisen går, folka hopper.. Hva skal jeg egentlig gjøre ???
Vis hele sitatet...
Klikk på skiltet som står på toppen
ARRRGH! Jeg kommer ikkke lenger enn til røyke kisen! Jeg trykker på alle folka og den heisen går og greier, men det skjer jo ingenting! Hjelp!
Dette har da vært posta før?
ARRRGH! Jeg kommer ikkke lenger enn til røyke kisen! Jeg trykker på alle folka og den heisen går og greier, men det skjer jo ingenting! Hjelp!
Vis hele sitatet...
Hehe, du må fikse heisen ved å trykke på der hvor vaieren har hoppet av, helt øverst! Da kommer han vite kisen med ski!!!

Runda spillet på 5min!

Sist endret av Camv; 14. januar 2004 kl. 11:23.
Jeg hørte på Matrix soundtrack gjennom hele spillet, det var jævlig kult
HAHA !!! Nå har jeg og gått igjennom det Var et ganske kult "spill" ... Enkelt var det egentlig også :P
Master debater
Dekilaz's Avatar
Morsomt spill, ja!
Jeg kom igjennom det

Stilig spill!
han fyren med sauene kaster jo ikke ut noe fiskerester uansett hvor mange krokofanter som krabber opp
morro spill, skulle vært flere brett!
Holder på å spille det nå. ganske sjarmerende spill
var ganske morsomt konsept på det ja
Manfred: Samma her
tidig spill ja.. kult konsept med fotogrtafier av natur og tegning.. synd siden til de som laget spillet ikke fungerte..
Opprinnelig postet av Manfred
han fyren med sauene kaster jo ikke ut noe fiskerester uansett hvor mange krokofanter som krabber opp
Vis hele sitatet...
trykk på kroken på fisketråden, så fisker han.

spillet var tøft, men lingner litt på myst!
Sist endret av orodreth; 15. januar 2004 kl. 10:17.